Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av mly
Så fort jag stoppar ner lilla I i sjalen eller selen så kräks hon, har jag en tröja som inte är så urringad går väl det bra, jag blir blöt men inte värre än så. Har jag en urringad tröja däremot så rinner det ner mellan brösten och blir ofta kletigt innanför bh:n=Äckligt. Några tips på bra kräkskydd?
Användarens profilbild
Av ZaZi
Jag proppar ner en liten handduk, typ samma sort som de där små tvättlapparna från ikea, mellan mig och G

Bild
(29:- för 10 st)

Då slipper det rinna ner i dekoltaget.

Dessutom har G alltid dregglis på sig. Så han slipper byta kläder så många ggr per dag.
Bild
Av mly
Dregglis räcker inte här hemma, regnkläder hade fungerat bättre :lol:
Jag får helt enkelt försöka att komma ihåg att ha en handduk...
Användarens profilbild
Av ZaZi
emmy_ackevik skrev:Dregglis räcker inte här hemma, regnkläder hade fungerat bättre :lol:
Jag får helt enkelt försöka att komma ihåg att ha en handduk...
dregglis + handduk kör vi med. Regnkläder vore något ja. eller naket. :lol:
jag går ingenstans utan handduk i fickan. kräklappar kallar vi de små handdukarna.
Av Kyltsi
Vi hade såna här Mellan oss och A jämt när vi knöt upp henne i sjalen när hon var mindre. Och hade alltid extra med oss.
Bild

Hon kräktes mycket och ofta, nu vet vi ju att hon kräktes i de mängder hon gjorde pga mjölkallergi. Tänk om man vetat det redan då, vilka problem hon och vi skulle sluppit :roll:
Av mly
Jag brukar också försöka ha kräktrasor med mig, får helt enkelt försöka ha en emellan oss, tänkte att det kanske fanns några andra bra knep.

BVC misstänker inte allergi, vilket jag har funderat en del på, de säger bara att allt är ok så jag får väl lita på det.. Vi har egentligen inga andra problem mer än att det kräks en massa så jag får väl hoppas att de har rätt...
Av FrokenG
Min stora va en kräkbebis av stora mått. Jag körde också med "lagom uringat och papper/handduk mellan brösten". Ganska smidigt när det hamnade där istället för på kläderna :lol:
Av mly
FrokenG skrev:Min stora va en kräkbebis av stora mått. Jag körde också med "lagom uringat och papper/handduk mellan brösten". Ganska smidigt när det hamnade där istället för på kläderna :lol:
Det värsta är ju att det blir kletigt innanför bh:n, inte kul när man är i affären, men papper kanske är bra...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?