Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ponyo
melon skrev:
Ponyo skrev:Sitter och garnsurfar.
Detta var fint:
Bild

eller detta:
Bild
Mår du riktigt bra? :siishah: Eller har jag varit borta för mycket och missat någon omvälvande Ponyo-makeover?
Men, jag tycker om nystan som ser ut så. Men jag skulle inte kunna använda dem.
:lol:
kvarnvik skrev:
Trulsamin skrev:Jag har hämtat paket idag... :bryn: :bryn: :bryn: :rumpdansen: :rumpdansen: :rumpdansen:
:eld:
:nono: :kort:
Varför skickade du inte ett sms så hade jag kunnat åka till hässleholm och hämtat det på vägen hem?! :wink: :heart:
Användarens profilbild
Av melon
Ponyo skrev:
melon skrev:
Detta var fint:
Bild

eller detta:
Bild
Mår du riktigt bra? :siishah: Eller har jag varit borta för mycket och missat någon omvälvande Ponyo-makeover?
:pustar ut: Skönt att höra, du är precis lika knasig som vanligt :heart: :Hahaa:

(De där nystanen var ju hur fina som helst, att titta på och att sticka med)
Av Ponyo
melon skrev:
Ponyo skrev:
melon skrev:
Detta var fint:
Bild

eller detta:
Bild
:pustar ut: Skönt att höra, du är precis lika knasig som vanligt :heart: :Hahaa:

:fnissa:
Användarens profilbild
Av ellla
Ponyo skrev:
melon skrev:
Ponyo skrev:
melon skrev:
Detta var fint:
Bild

eller detta:
Bild

:fnissa:
Elflin skrev:
kvarnvik skrev:
Trulsamin skrev:Jag har hämtat paket idag... :bryn: :bryn: :bryn: :rumpdansen: :rumpdansen: :rumpdansen:
:eld:
:nono: :kort:
Varför skickade du inte ett sms så hade jag kunnat åka till hässleholm och hämtat det på vägen hem?! :wink: :heart:
För att jag knappt varit hemma och tiden jag varit hemma har jag gjort julklapp till dig :Hahaa:
Av Ponyo
melon skrev:
Ponyo skrev:Hur 17 får man bort stickorna från kabeln? (addi click)
Trycker och vrider. Om jag minns rätt.
Kom på på det direkt efter. Tryckte in, och vred.
Smidigt! :tumup:
Användarens profilbild
Av Fryle
Min beställning på Garnkorgen funkade inte när jag valde alternativet förskottsbetalning, trots att jag provade flera gånger.

Igår kväll vid 19-tiden gjorde jag om beställningen med VISA-betalning och idag kl 16 fick jag meddelande från Posten att paketet är på väg.

Snacka om snabb service!
Någon som vet en butik i stockholm som säljer dropsgarner billigt, och som är öppen imorgon?
Beställt ifrån nätet men inser att jag skulle behöva börja sticka redan nu om jag ska hinna till jul O_O
Fryle skrev:Min beställning på Garnkorgen funkade inte när jag valde alternativet förskottsbetalning, trots att jag provade flera gånger.

Igår kväll vid 19-tiden gjorde jag om beställningen med VISA-betalning och idag kl 16 fick jag meddelande från Posten att paketet är på väg.

Snacka om snabb service!
Fick avi idag, men är lite sur på att lantbrevbäraren inte klarar av att ta med två stackars nystan, utan jag måste åka in och hämta dem, det blir ändå nästan fyra mils körning...
  • 1
  • 190
  • 191
  • 192
  • 193
  • 194
  • 291

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?