Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag är ganska kort, i mitt tycke i alla fall, med 166,5 cm och har väldigt dålig rygg, vart jag sökte efter en bra bärsele som både funkar efter min längd och rygg..

Efter kollat i djungeln av selar, fått mindre chock av vad mycket vissa modeller tar i pris, började jag läsa runt, kolla vad är vad..

Tyvärr var inte ringsjal något för mig osv..
Men hör och häpna, jag blev förälskad i en modell, som jag läst på både svenska, engelska sidor, sett videos om.. :siishah:

Woaw! En sån skall jag ha bara.. MEI TAI :loving:

Som rubiken sade, Har någon sytt en Mei-tai bärsele och har dunder bra beskrivning med mått, bilder, steg för steg, allt för kunna sy en, med svensk beskrivning som vill dela med sig? Gärna enkel beskrivning..

Eller någon som tillverkar Mei-tai bärselar? Kan även tänka mig vända till någon "proffsigt kunnig" inom detta.

Jag vill ju ha den i lite anorlunda färg-val och smak så därför köper jag inte den färdig fabrik tillverkat.
/ Kitty aka. BärandeKissen :sjal:
Kristina skrev:Har du sett den här sidan?
http://k-markt.blogspot.com/search/label/sybeskrivning
Jag sydde efter den beskrivningen och det blev helt okej, men jag insåg när jag var klar att jag gärna hade haft någon sorts huvudstöd också men jag är för lat för att fixa det..
Jag sydde min första efter den beskrivningen också, den fungerar bra, men det är en del jag har förändrat på de senare jag sytt.
Hur stort barn ska bäras? Jag har ett ihopsatt mail jag har skickat till några med mått och lite skisser. skicka ett pm med din mailadress om du vill att jag ska skicka det till dig. det kanske behöver kompletteras med lite förklaringar men i så fall är det bara att fråga på.
Om jag inte minns fel är det beskrivningen från när jag sydde denna

sjalbarn.se/forum/viewtopic.php?f=5&t=169308
Det är från nyfödd och jag håller med Kristina, jag vill nog ha huvudstöd inräknad med i mönstret.. Jag gillar faktiskt Mei-tai för man kan bära från nyfödd, även de lite mindre kilos gullpluttarna :heart: Jag är ute efter det för eget bruk, för framtida smått och till bekanta som har bebisar/lite äldre. Hellt enkellt vi flera bakom denna förfrågan, he,he.. :mrgreen:
Moson, Har nu försökt 6 gånger få i väg PM, Men den vill inte fast jag använde sök medlem knappen, PM:a mig, så försöker jag svara med min e-mail..
Har mailat nu men såg att radbrytningen blev helt kaiko. Säg till om du vill att jag ska fixa och skicka om
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?