Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Om man ska visa att sjalar finns och hur man kan använda dem, var tror ni är bästa stället att göra det? Vad har ni för tankar om olika sådana forum och möjligheten att nå ut? (t.ex. mvc, bvc, öppna förskolan, mässa, något annat, ni har säkert bättre fantasi än jag)
Mvc är riktigt bra, tycker jag. Vi har oftast sjal-info samtidigt som vi pratar amning i föräldragrupperna, vi kommer från Amningshjälpen och en tjej kommer med som också syr sjalar.... och visar.

Sen är det smart att vara på bvc också, men det är lättare på mvc tycker jag!
"mamma-grupperna" på bvc tror jag är ett bra ställe.

Jag har även funderat på underbara barn-mässan. Vore det inte roligt om vi kunde ha något jippo där? SM i sjalknytning kanske?
En rollig flashmob på tex centralen eller liknande tror jag också på, förutsatt att man lyckas filma och den sen sprids via sociala medier :tumup: 8)
Emma_oh skrev:
FrokenG skrev:Jag har varit ett antal gånger på BVC och visat. Bäst respons när barnen är ca tre månader och uppåt :tumup:
När de vuxit ur babybjörnen mao 8)
Känns som att många inte ens vet att det finns annat än babybjörn(snacka om att de lyckats med sin marknadsföring!).

Både lillens BVC-sköterska och idag även hans läkare verkar fascinerade över våra olika bäralternativ. Läkarens första fråga idag var: Är det en babybjörn?
Ganska intressant eftersom jag då bar i vår WBS. Jag svarade bara, nej det är en trikåsjal.
Då kom massa frågor om ifall det var svårt att knyta o sv.
När vi gick därifrån så sa han: Där sitter du ju hur bra som helst lille killen!
Båda har även påpekat att det är bra för höfterna.

Att låta mammagrupper testa olika alternativ tror jag vore bra. Vårt BVC har en massa babybjörn-prylar så de får lite reklam där. Sen vet jag inte hur mycket sånt bvc brukar ha, vårt är lite halvprivat.
Emma_oh skrev: En rollig flashmob på tex centralen eller liknande tror jag också på, förutsatt att man lyckas filma och den sen sprids via sociala medier :tumup: 8)
En flashmob där plötsligt massor med människor med sjalade barn ställer sig i samma bankomatkö eller liknande skulle kunna vara kul. Centralt i någon större stad. Kanske inomhus om det är på vintern.
Av honungsmarmelad
FruFrid skrev:
Emma_oh skrev: En rollig flashmob på tex centralen eller liknande tror jag också på, förutsatt att man lyckas filma och den sen sprids via sociala medier :tumup: 8)
En flashmob där plötsligt massor med människor med sjalade barn ställer sig i samma bankomatkö eller liknande skulle kunna vara kul. Centralt i någon större stad. Kanske inomhus om det är på vintern.
Det vore ju jättekul! Jag vill vara med!
honungsmarmelad skrev:
FruFrid skrev:
Det vill jag också!!
madz skrev:
HoyaBella skrev:
honungsmarmelad skrev:
FruFrid skrev:
Det vill jag också!!
jag med! men då tycker jag att alla får komma till Göteborg :)
Två samtidigt i Stockholm och Göteborg och så ser vi vilken stad som får längsta kön?
Eller i ännu fler städer?
Jag har visat sjalknytning i min föräldragrupp och sen har jag fått visa en massa gånger på öppna förskolan. Numera är det bara en person som bär i babybjörn på babyöppet på ÖF. Resten bär i sjal/beco/ergo :lol:
fabriksmoln skrev:Jag har visat sjalknytning i min föräldragrupp och sen har jag fått visa en massa gånger på öppna förskolan. Numera är det bara en person som bär i babybjörn på babyöppet på ÖF. Resten bär i sjal/beco/ergo :lol:

Härligt!! :vågen:
Vi var några som försökte flashmobba i Göteborg för några år sedan. Tyvärr mitt i julrusningen så vi försvann i folkmassorna. Vänta någon månad så hänger jag på. :)
annars tror jag också på platser där många barnfamiljer håller till.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?