Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av florin
Visst har vi fått det fint i arbetsrummet?

Olof har satt upp renoveringstapet och sedan målat väggarna vita och av ikeas köksskåp och bänkskivor har vi gjort ett stort arbetsbord. Valde även att göra det högre än vad tex ett skrivbord är så att man även kan stå och pyssla utan att få ont i ryggen.

Till höger sys det och till vänster kommer det att arbetas med silversmide. Resten av rummet är inte klart men det kommer att innehålla förvaring, datorn och nån form av tillklippningsbord.

Bild

Måste leta upp en före-bild så ni får se vilken skillnad det blivit.
Användarens profilbild
Av naimiez
Gud, vad snyggt! :shock: :tumsup: Kan du göra mitt också? ;-)
Användarens profilbild
Av Bina
Trevligt! :vågen: Vad jag önskar jag hade plats!
Av belinda
Oj vad inspirerande :D
Användarens profilbild
Av Monia
Vilken härlig syplats Florin!!! :app:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Surfar just nu utan bilder men skall kolla så fort jag kan. Är så nyfiken! Har själv funderat på att använda ikeas köksskåp. Hur många kvadrat är rummet?
Användarens profilbild
Av linafelicia
Tjusigt, visst är det lyxigt att ha pysselrum? :tumsup:
Det är så härligt att man kan låta alla saker ligga framme och inte behöva plocka undan när man går därifrån.
Användarens profilbild
Av binaem
Jättefint .. inte alls avundsjuk :lol: (syr i källanen, tvättstugan närmare bestämt)
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Åh vad fint! Jag längtar tills vi har råd att verkligen göra iordning vårt arbetsrum. I dagsläget får vi bara använda det vi redan har och eftersom det är ett litet rum blir det aningens trångt... men jag är å andra sidan helt överlycklig över att öht ha ett syrum/arbetsrum så egentligen gör det inte så mycket. Jag ser fram emot att se fler bilder!
Användarens profilbild
Av Kaja
FIIIINT! Önskar att jag mera permanent kunde ockupera det rum jag har nu. Och att jag hade bättre arbetsbelysning... kom jag på...

//Kaja
Användarens profilbild
Av aneeha
åh så snyggt!! (och var är förebilden :?: )
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?