- sön dec 11, 2011 17:22
Jag köpte en begagnad Patapum baby för att testa sele och tyckte faktiskt det gick rätt bra hemma, men när jag skulle iväg själv med bebisen och ville testa att bära utanpå jackan fick jag inte ens på mig selen ordentligt. Inte en chans att jag fixar att ta på mig sele och bebis själv. Det slutade med att jag knöt på mig ett dubbelt kryss istället för att sjal är mycket lättare att hantera... Tips och tricks? Länk till fin video på youtube?
Jag försöker genom att spänna höftbältet först och sedan stoppa i bebisen samtidigt som jag försöker ta på mig axelbanden, det slutar med att axelbanden sticker ner för armarna och det blir bara pannkaka av det hela. Jag inser ju att det inte är selens fel, utan att jag gör fel.
Jag försöker genom att spänna höftbältet först och sedan stoppa i bebisen samtidigt som jag försöker ta på mig axelbanden, det slutar med att axelbanden sticker ner för armarna och det blir bara pannkaka av det hela. Jag inser ju att det inte är selens fel, utan att jag gör fel.
Bär i Zara Caffee, Stork Leo Rogue och Dolcino Jamaica ringsjal.