Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av ImLo
Någon som vet om Eden MT från Eden baby i Göteborg är bra? Köpte en wrapsody Bali där och den är underbar. Men är tveksam till en stretchig MT. Någon som vet hur den funkar på större barn?
Av Sofie
Den är väldigt stadig. Jag vet att jag vid ett tillfälle burit W i den efter F fötts. Och då var han alltså minst två år och nio mån, men jag tror det var på våren så han var antagligen tre. Och han ligger upptill på både längd och vikt.
Det som behövdes var att jag stöttade upp hans ben, men det var förvånansvärt bekvämt.

Inte så att jag rek att man köper en eden mt för att bära en stor treåring i ;-)
Men det gick utan plåga :lol:
Av Sofie
Kolla bredden på sittdelen, det är ju relevant.
Sen tycker jag att axelbanden är något korta, jag kan inte göra olika typer av avslut på knyt.

Den är suverän till bebisbärning åtminstone till 12-18 mån tror jag att jag tyckte.
Av ImLo
Tack för svaret men nu är jag igång och syr så det blir nog inte av att jag köper, inte just nu i alla fall. Mamma gav mig en stor tygbit av handvävd egyptisk bomull och tyget var jättefint och perfekt att sy i med rätt mängd giv. Har sytt en MT hybrid för större barn redan, det gick fort, och den har Lo (min son på 4,5 månader) suttit i idag under ca 2 timmar. Håller på att sy en till MT för lite mindre barn nu.

If you’ve been diving into Helldivers 2 and […]

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?