Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av hulda81
Är 174 cm och 75-80kg, maken 179cm och 68kg.

Sonen 8 mån drygt 10 kg och 75-80cm. Vi ska inte ha fler barn. Behöver en sele att ha utanpå jackan nu i vinter och gärna ett par år framöver... Snabbknytningen på sjalen halkar ner då jag har jacka... Provade Patpum baby då han var mindre och gillade den inte då han var svår att få i.
Den ska vara lätt att få på och avlasta bra.

Vad passar?
Jag har testat Tuli toddler och den hade varit toppen om den inte var för stor för både mig och barnet. Min pojke var 13 månader när vi testade och han var nästan lite liten. Däremot satt treåringen bra. Jag har en Boba 3g nu som jag älskar :vågen: . Den är inte alls lika stor som Tulin och är underbar att bära i. Inte krånglig alls. Däremot har jag aldrig burit utanpå jackan med den, så hur det känns vet jag inte.
hulda81 skrev:Tack! Provade en patapum baby tidigare och den tyckte jag var svår att få ner honom i..
HUr stora är ni? om du tyckte den var för stor Lindajv? Som mej mindre eller större?
Jag är mindre än dig. Så jag tror inte att den är för stor för dig. Däremot din lilla åttamånaders. För ett större barn och en något större person än mig, så tror jag att Tuli toddler är perfekt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?