Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av puppan
Åh vad fina saker Bissa och exiteme :love:
Vad kul att det börjar dyka upp bilder :vågen: Jättefint Bissa och Exiteme!
Har kommit en liten bit i julklappstillverkningen, barnen har fått måla muggar ifrån second hand till sig själva och farföräldrar och farbror. Storebror är en aning mer stilren:
Bild
Bild
Bild
Bild
Farfar har en del mage som synes :roll:
Bild
Medan lillebror är mer av en maximalist :wink:
exiteme skrev:Alla mina barn ska få hemvirkade vantar.
Och de övriga jag hinner virka, ska ner som julklappar till barnhem i Ukraina.
Bild
:app: Så fina vantar! :love:
Vad har du använt för garn och virknålsstorlek? Jag håller på och virkar i ett tunt ullgarn med virknål på 4 (fast det ska egentligen vara 3.5) och det känns ju som det tar en evighet! :lol:
filijox skrev:
exiteme skrev:Alla mina barn ska få hemvirkade vantar.
Och de övriga jag hinner virka, ska ner som julklappar till barnhem i Ukraina.
Bild
:app: Så fina vantar! :love:
Vad har du använt för garn och virknålsstorlek? Jag håller på och virkar i ett tunt ullgarn med virknål på 4 (fast det ska egentligen vara 3.5) och det känns ju som det tar en evighet! :lol:
Tack!
Jag har minskat mönstret till mina händer. 23 maskor och virknål 7.
23 maskor nål 4,5 till barnvantar (5-7år)
Tack så mycket!
Panduro påstår att de har porslinpennor på hemsidan, men det har de inte för de har utgått. (har bråkat en del med dem...) Beställde tillslut ifrån slöjddetaljer, de här: http://www.slojd-detaljer.se/product.as ... &deptid=17

Funkar bra och tänker det är lättare för barnen att manövrera än penslar med färg. tips bara; färgen går INTE bort ifrån vit vaxduk. :roll:
Jag skulle verkligen behöva bli klar snart känner jag. Ska göra ett ryck imorgon :tumup:
Användarens profilbild
Av Wickz
då vill jag ge ett tips som kanske fungerar. Jag köpte en teservis till dottern med tillhörande färger att måla dessa med, 79kr på ica med massor med färger, typ 20-24 st (små burkar). De borde man kunna måla på vanliga muggar med bara de klarar av att härdas i ugnen sen, så ett pack sådana och några muggar från seconhand så har man mångaklappar och kanske väldigt roliga med. Jag tänkte låna lite svart färg från dottern om jag får och skriva en mamma och en pappa mugg till mina föräldrar (och sedan ordna sockerbitarna till dem). menhar problem att hitta en glasburk.. hittade bara en mega stor och det blir överdrivet, jag vil dessutom ha en sådandär som de har på sockerbitsbilden dvs glaslock och typ gamal marmeladburk (men den stora var däremot jätte fin men inte sådan)
Måste skryta lite med mitt senaste projekt som blir en julklapp till en kompis. Det är inte speciellt barnvänligt eller -inriktat, men ändå. Har sytt en börs utifrån denna beskrivning: http://myvag.net/zine/2004summer/luckyvulva/

Bild

Bild

Japp, det är en fitta i tyg, och jag är sjukt nöjd :vågen:

Tänkte ett ögonblick att det skulle bli årets julklapp, men vet inte om svärmor skulle bli så förtjust...
Idag blev jag äntligen klar med mina öronmuffar, tre par har jag gjort.

Bild
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 20
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?