Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Eloem
Jag håller på och ska sy en jacka från ett mönster och med kapuschong och knäppning från ett annat. Nu står det angående infodringar att man ska klippa ut dem en extra gång men det står inte vad på mönstret som är infodring. Jag har mina aningar men är inte säker därför undrar jag nu vad en kapuschonginfodring är. Är det något som sitter på framstycket eller på själva kapuschongen?
Av Sofie
En infodring är väl en tygbit som är som ett kantband fast format efter plaggets kant, tex kanten på huvan eller kanten på ett framstycke. Som man vändsyr fast i kanten så det blir en snygg kant utåt utan aviga eller knövlig vikt fåll.
Av Eloem
Ok, framkanten. Jag hade gissat på framstycket eftersom jag hittat något som kunde vara en infodring där men det är väl en annan infodring då. Nej, jag har tagit en luva från ett burdamönster eftersom jag inte vill ha så öppet i halsen som i Ottobremönstret.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?