Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Madde O
Tycker det är så svårt med selar, vet ju inte vilken som passar en till kroppen. Frågar iaf så kanske vi kan få någon ide om vilken som passar oss och vilken vi ska undvika!

Jag är 167 lång och väger närmare 80 kg ( :oops: ), men ganska smal över axlarna och jämnt tjock och med stora bröst :Hahaa: Sambon är 189 lång och väger väl typ 90 kg, ganska bredaxlad men med smal benstomme ändå. Jag vill bära på mage plus rygg, han på magen (ska nog få han att bära på rygg också!).

En annan sak också, hur funkar det att amma i sele med stooora bröst (j-kupa)? I sjalen så hasar jag ju ner henne långt ner, funkar det i sele också?
:D

Tillägg: jag gillar Ergo Performance, Boba 3G och Pognae mest! Mest sugen på boba'n...
Användarens profilbild
Av Andelle
Jag är byggd som du+10 kg och trivs jättebra med min Boba 3g, har dock inte ammat i den ännu men den är väldigt lättjusterad så det borde vara enkelt. Har en Pognae oxå och den är helt ok, men absolut inte lika avlastande och skön som Boban. Bobans sittdel är skålformad och rejäl och det är enligt mig överlägset en "platt" sittdel som ex. Pognae och Beco Gemini har.
Användarens profilbild
Av Labyrint
Manduca?

Jag tycker inte Pognae sitter helt optimalt på "stora" personer som din sambo, det funkar men inte perfekt. Skulle inte välja den i er sits tror jag.
Av Madde O
:vågen: Nu har vi beställt!! Blev en boba 3G glaciär, efter mycket om och men. Hade tänkt oss en dusk först men nu blev det en annan ändå eftersom sambon ville ha svarta axelband! :loving:
Användarens profilbild
Av God_cares
Är du nöjd med Boban? :)
Av Madde O
God_cares skrev:Är du nöjd med Boban? :)
Japp! Men jag vill ha en ergo performance också.. :roll: :D kan dock knappt amma i boba'n eftersom spännena vid brösten redan är fullt utspända pga stora bröst så då måste jag släppa på midjebältet vilket känns sådär och självklart också lätta efter på axelbanden. Sen undrar jag om det inte finns andra selar som skulle passa mig bättre eftersom jag får midjebältet i midjan och inte på höften så jag undrar ju lite hur det blir sen när hon blir större om jag inte kan ha den längre ner på häften... Men som sagt, jag vill ha fler selar! Enkelt och smidigt! :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?