- tor nov 03, 2011 18:33
Försöker mig på konststycket att läsa mig till vilken sele jag ska köpa men blir inte riktigt klok på det här. Kikade i en affär idag och där hade dom en variant som hette ergo något med fickor och spännen som på en ryggsäck. Verkade ju bra, vi provade aldrig. Sen hade dom en enklare variant nästan som en sjal med knutband och bara en ruta tyg. Hette BB någonting tror jag.
Vad är bäst? Vi tänkte oss en bärstol först men då verkar ju ungen sitta så långt från kroppen på oss, liksom för sig själv. Jag vill känna honom så att säga.
Den ska funka lika bra vid spisen som i skogen, på ryggen då. Provade med sjalen men båda mina stora grabbar fick hjälpa mig, jag var för rädd att jag skulle tappa Loke när jag knöt sjalen.
Någon som sitter på massa tips?
Vad är bäst? Vi tänkte oss en bärstol först men då verkar ju ungen sitta så långt från kroppen på oss, liksom för sig själv. Jag vill känna honom så att säga.
Den ska funka lika bra vid spisen som i skogen, på ryggen då. Provade med sjalen men båda mina stora grabbar fick hjälpa mig, jag var för rädd att jag skulle tappa Loke när jag knöt sjalen.
Någon som sitter på massa tips?

Mamma till grabbar födda -93, -96 och nu en liten Loke född 2011