Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag är så grymt faschinerad av stickade och filtade väskor att jag startar en helt ny tråd :mrgreen: . Så ös på med inspiration, information och olika mönster och användningsområden för stickade, virkade och filtade väskor! :eld: :app:

Några jag redan hittat:

Bild
http://joannanordstrand.se/page/3/

Bild
http://avigmaskan.blogspot.com/2011/09/vaskprojekt.html
pif paf puf skrev:
Fryle skrev:Får se om jag får in bilden (och hur länge nu pixbox finns kvar). Denna skickade jag i ett väskbyte här på SB:
Stickat och sen tovat? Snygg!
Ja, stickad, tvättmaskinstovad och bortbytt! :tumup:
Fryle skrev:Får se om jag får in bilden (och hur länge nu pixbox finns kvar). Denna skickade jag i ett väskbyte här på SB:
Bild
:love: Åååh, vilken härlig!! Har du stickat på fri hand? Är den avmaskad som man avmaskar en vanlig v-ringning uppe runt öppningen? Är botten "skålformad" (stickad som när man stickar mössor alltså) eller är den platt eller någon annan form?
Enid skrev:
:love: Åååh, vilken härlig!! Har du stickat på fri hand? Är den avmaskad som man avmaskar en vanlig v-ringning uppe runt öppningen? Är botten "skålformad" (stickad som när man stickar mössor alltså) eller är den platt eller någon annan form?
Nu är det ju ett bra tag sedan, men botten är minskad som en mössa och vid axelbandet är det vanliga minskningar i sidorna och axelbandet ihopsytt med maskstygn.

Tror jag...
Jag tassar här! :tumup:

Hade en kursare förut som stickade och tovade väskor, men hann inte beställa nån av henne tyvärr. Ska se om hon kanske finns på nätet.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?