Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Alltså, nu är det ju tre byten på G samtidigt, och jag "råkade" anmäla mig till alla tre... :roll: Gäller bara att skicka rätt grej till rätt person! :fnissa:

Imorrn ska jag fixa de sista *mummelmummel*, och hoppas kunna bli klar i helgen. :tumup:
Nu ska vi se om jag kan få in lite bilder. Ni får leva med att modellen är mindre vacker men det var den som fanns tillgänglig :lol:
Och inte blir det bättre av dåliga mobilbilder...
Materialet är velour/manchesterliknande och faktiskt 100% bomull (Köpt på Jofotex)
Bild
Bild
Fint camsch! :D Och jag tycker du fick tag på en riktigt fin modell också! :wink:

Jag börjar tänka om lite nu...undrar om det är försent för det... :oops: Hittade ett så härligt mönster, så kanske måste göra två grejjer. :styka:

Men måste fråga: hur ställer ni er till fårskinnsdetaljer? Alltså inte nåt helt i skinn utan mer som dekoration. (Jag brukar inte använda det normalt, men hittade lite småbitar i pyssellådan.) 8)
Smultronbarn skrev:Fint camsch! :D Och jag tycker du fick tag på en riktigt fin modell också! :wink:

Jag börjar tänka om lite nu...undrar om det är försent för det... :oops: Hittade ett så härligt mönster, så kanske måste göra två grejjer. :styka:

Men måste fråga: hur ställer ni er till fårskinnsdetaljer? Alltså inte nåt helt i skinn utan mer som dekoration. (Jag brukar inte använda det normalt, men hittade lite småbitar i pyssellådan.) 8)
Jag gillar fårskinn, det värmer! (Hade jag inte varit så snål hade jag gärna sytt i det, men nu är jag som sagt snål och fortsätter spara på mina två pälsskinn från föräldrarnas lilla besättning gotlandsfår)
Smultronbarn skrev:Fint camsch! :D Och jag tycker du fick tag på en riktigt fin modell också! :wink:

Jag gillar fårskinn :tumup:
Användarens profilbild
Av Maddemoa
britt: Ej skickat - Ej fått
camsch: Skickat - Ej fått
corona: Ej skickat - Ej fått
Ellasario: Ej skickat - Ej fått
Fryle: Skickat - Ej fått
Fjärilen: Ej skickat - Ej fått
Glis: Skickat- Ej fått
Kesti: Ej skickat - Fått
Lojse: Ej skickat - Ej fått
Maddemoa: skickat - fått
puppan: Ej skickat - Fått
SaraLj: Ej skickat - Ej fått
Sia: Ej skickat - Ej fått
Smultronbarn: Ej skickat - Ej fått
Snurrfian: Ej skickat - Ej fått
solängel : Ej skickat - Ej fått
Användarens profilbild
Av Lojse
britt: Ej skickat - Ej fått
camsch: Skickat - Ej fått
corona: Ej skickat - Ej fått
Ellasario: Ej skickat - Ej fått
Fryle: Skickat - Ej fått
Fjärilen: Ej skickat - Ej fått
Glis: Skickat- Ej fått
Kesti: Ej skickat - Fått
Lojse: Skickat - Ej fått
Maddemoa: skickat - fått
puppan: Ej skickat - Fått
SaraLj: Ej skickat - Ej fått
Sia: Ej skickat - Ej fått
Smultronbarn: Ej skickat - Ej fått
Snurrfian: Ej skickat - Ej fått
solängel : Ej skickat - Ej fått
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 21
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?