Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Nu har jag grym beslutsångest efter att jag sett den nya bärjackan från MaM. :roll:

Nu vill jag veta alla för och nackdelar :wink:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Nackdel: Dyrt :? :roll:
Användarens profilbild
Av sacha42
köpa bara :twisted:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
nästa år säljer du den vidare till en annan sjalmamma bara, nema problema!
Användarens profilbild
Av Mamin
Ja att den är dyr det kan jag hålla med om men det finns nog ett andrahandvärde i den ändå.. Frågan är bara hur pass varm den är i vinter. Men å andra sidan, med barn å sjal så blir det ju ganska varmt :wink:

Åååå vad jag har svårt att bestämma mig :shock:
Användarens profilbild
Av bright
jag har samma dilemma....o ingen budget för den... :(
Användarens profilbild
Av Måsen
Sannasmamma skrev:nästa år säljer du den vidare till en annan sjalmamma bara, nema problema!
Om man inte gör som jag och tappar bort bärpanelen och VIPS! så är jackan värdelös! :wink:
Användarens profilbild
Av Totte
Fördelen jag har tänkt ut för att motivera mitt snara inköp :wink: är baserad på det faktum att jag är en bilfarande sjalmamma. Jag hämtar och lämnar barn på två ställen för-och eftermiddag. Att lyfta lill-lillebror ut och in i bilen, sätta honom i sjalen, och sen dessutom mixtra med ett bärskydd går bort.

(känner mig alltid som värste bekväme när jag berättar att jag tar bilen, måste få förklara: det är 25 minuters gångtid till skolan, ytterligare 20 min till dagis och sedan 20 hem från dagis--och då är det enbart tidsangivelser som gäller utan sällskap av barn som ska gå själva...)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?