Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
Precis som rubriken lyder.
Hur syr jag detta?

Bild

Öljetter måste man köpa, eventuellt slakta några underlägg i plast för att få till lite stadga, men i övrigt då? :hmm:

Korgarna borde dock vara lätta att sy :app:
Av Smultronbarn
Snyggt! Tror jag har sett vägghängaren i nån sybok nånstans... kan kolla ikväll och återkomma. :D

Har du nåt gammal överdrag till skötmadrassen kanske du kan sprätta upp och ha det som mall? Fast det kanske bara var korgarna du ville göra...
Av Jinxan
Smultronbarn skrev:Snyggt! Tror jag har sett vägghängaren i nån sybok nånstans... kan kolla ikväll och återkomma. :D

Har du nåt gammal överdrag till skötmadrassen kanske du kan sprätta upp och ha det som mall? Fast det kanske bara var korgarna du ville göra...
Det var främst väggförvaringen.
Det vore jättesnällt om du kunde kolla. :heart:

Z är så stor så vi använder knappt blöja längre :vågen:
Av Smultronbarn
Tyvärr hittade jag inget i den boken jag trodde det fanns i. Förmodligen var det en lånebok jag tänkte på (som jag lämnat tillbaka). Återkommer om jag kommer på vilken bok det är.
Av Smultronbarn
Nu hittade jag något som kanske kan vara till hjälp. På Husqvarnas sida finns gratismönster på pdf, och där har de en väggförvaring som liknar den på bilden (den platta med fack). Kanske det kan funka?

http://www.husqvarnaviking.com/se/507_937.htm
Användarens profilbild
Av maltemalte
Smultronbarn skrev:Nu hittade jag något som kanske kan vara till hjälp. På Husqvarnas sida finns gratismönster på pdf, och där har de en väggförvaring som liknar den på bilden (den platta med fack). Kanske det kan funka?

Här fanns en hel del roliga mönster, tack för tipset! Hoppas det funkar fast man inte har en Husqvarna...
Av Smultronbarn
maltemalte skrev:
Smultronbarn skrev:Nu hittade jag något som kanske kan vara till hjälp. På Husqvarnas sida finns gratismönster på pdf, och där har de en väggförvaring som liknar den på bilden (den platta med fack). Kanske det kan funka?

Här fanns en hel del roliga mönster, tack för tipset! Hoppas det funkar fast man inte har en Husqvarna...
Jag smygsyr på ett heeelt annat märke och hoppas de inte märker nåt... 8) :fnissa:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?