Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Supermamman
Jag är mitt i en tröja till mitt stora barn, och inser att garnet inte kommer att räcka. Dottern vägrar låta mig göra ärmarna i en annan färg eller randiga, inte ens muddar och halskant får vara i en annan. Nej hela ska vara lika, annars vill hon inte ha tröjan. Och som jag har slitit med den hittills så...

Nu så visar det sig visst att garnet jag använder har utgått hos Marks & Kattens, jag hittar ingen på nätet som säljer just denna färg längre heller.

Finns det någon som råkar ha 1-2 nystan av Carro Magic i brunspräckligt hemma i sina gömmor så skulle jag mycket gärna köpa det. Färgen är nummer 1961. Vilket parti det är från kvittar, så länge det är rätt garn...
Sjalette skrev:Är det det här garnet du är på jakt efter?

http://kickishobbysida.se/oscommerce_st ... 7908ab4c86

http://www.yvonneshandarbete.se/shop/in ... t&Itemid=1
OJ, JAA!!
Tack för hjälpen!
Jag har googlat och letat och haft mig och inte lyckats hitta på det. Nu ska jag försöka beställa det från någon av sidorna som du länkat till. Tack snälla! Uppenbarligen gick det ju att hitta, trots att det slutat att tillverkas och inte finns hos M&K. Tack! Nu blir dottern säkerligen mycket glad!

:vågen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?