Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

camsh: vad spännande det ser ut!

Jag har kommit en bit och är ganska nöjd med resultatet, hoppas bara att det passar mottagaren... Färgen borde funka, men frågan är om tekniken gör det? Jag har försökt luska så det inte skall vara något hon verkar göra med ena handen bakbunden, men jag vet ju inte om jag kollat på rätta ställena. Om jag skall klaga så hade jag kunnat välja en teknik som var lite nyare för mig, ta tillfället i akt och lära mig nytt. Men jag kom på hur nära det är till jul och fegade ur.
Smultronbarn skrev:Garnet verkar inte räcka... :? Jag får nog gå till garnaffären imorrn, stackars mig... :roll: :lol:
Nää, vad synd det är om dig :(

:Hahaa: :wink:

Jag har lite problem att välja garn jag. Jag har ett handspunnet som borde räcka precis till ett mönster jag hittat. Men då är ju frågan om min mottagare vill ha det... :hmm:
solängel skrev:
Smultronbarn skrev:Garnet verkar inte räcka... :? Jag får nog gå till garnaffären imorrn, stackars mig... :roll: :lol:

Jag har lite problem att välja garn jag. Jag har ett handspunnet som borde räcka precis till ett mönster jag hittat. Men då är ju frågan om min mottagare vill ha det... :hmm:
Skulle det finnas NÅGON som INTE vill ha handspunnet garn? :shock:
Fryle skrev:
solängel skrev:

Skulle det finnas NÅGON som INTE vill ha handspunnet garn? :shock:
:lol: Lite syftningsfel, kanske. Jag menade mönstret och själva saken som blir om jag följer det mönstret. Jag vet ju att JAG skulle vilja ha det, som om mottagaren inte gillar det kan hon skicka tillbaka det till mig, så kan hon få något annat istället :wink:
camsch skrev:Jag blev klar, och igår kom paketet iväg!

Nu måste jag tyvärr avslöja mig när paketet är framme, för jag valde sån här "Skicka lätt" och där var man tvungen att ange en mottagarmailadress för avisering (som jag då inte har). Så när paketet från mig finns för avhämtning så får personen i fråga ett pm.

En liten förhandspeak (som jag tyvärr inte lyckas länka in, fattar inte varför men orkar inte bråka med det...)
Fin förhandspeak :vågen: jag är så nyfiken att jag snart spricker!
Jag har inte hämtat än, men kan meddela att jag även fick en pappersavi i brevlådan. Så det verkar som att man inte måste avslöja sig pga "skicka lätt" om man inte vill :tumup: (men det spelar väl egentligen ingen roll!) .
:app:
Kesti skrev:
camsch skrev:Jag blev klar, och igår kom paketet iväg!

Nu måste jag tyvärr avslöja mig när paketet är framme, för jag valde sån här "Skicka lätt" och där var man tvungen att ange en mottagarmailadress för avisering (som jag då inte har). Så när paketet från mig finns för avhämtning så får personen i fråga ett pm.

En liten förhandspeak (som jag tyvärr inte lyckas länka in, fattar inte varför men orkar inte bråka med det...)
Fin förhandspeak :vågen: jag är så nyfiken att jag snart spricker!
Jag har inte hämtat än, men kan meddela att jag även fick en pappersavi i brevlådan. Så det verkar som att man inte måste avslöja sig pga "skicka lätt" om man inte vill :tumup: (men det spelar väl egentligen ingen roll!) .
:app:
Då ska jag inte lägga ut hela bilder förrän du hämtat :lol:
Och då vet jag det till nästa gång, för det är ju lite tråkigt att behöva avslöja sig...
Hoppas du blir nöjd!
Och jag har fått världens finaste sjal :vågen: :love: :app: Av fryle gissar jag.

Vi hade värsta kaoskvällen igår, med tre trötta barn och itvingande av div mediciner och allt var bara piss.
Precis innan jag skulle gå och lägga mig så kom jag på att jag hade ju fått ett brev till mig. Öppnade och blev såååå glad!
Tack vare din sjal så gick jag och lade mig glad istället för sur och ledsen.
Tack :heart:
puppan skrev:Och jag har fått världens finaste sjal :vågen: :love: :app: Av fryle gissar jag.

Vi hade värsta kaoskvällen igår, med tre trötta barn och itvingande av div mediciner och allt var bara piss.
Precis innan jag skulle gå och lägga mig så kom jag på att jag hade ju fått ett brev till mig. Öppnade och blev såååå glad!
Härligt :loving:

Jag är helt färdig och ska bara packa paketet nu :tumup:
:whut: Jag stickar, repar upp, stickar igen och det blir inte som jag vill och så har ni andra redan blivit klara, jag måste sätta fart
puppan skrev:Och jag har fått världens finaste sjal :vågen: :love: :app: Av fryle gissar jag.

Roligt att höra att du gillar den. Jag glömde skicka med en garnbanderoll som jag brukar, men det är 100% ull. Det står handtvätt, men jag har redan kört den ett varv i maskinens ullprogram. :tumup: Hoppas ni får lugnare kvällar framöver. Eftersom Pixbox ska försvinna vet jag inte var jag ska göra av mina bilder så jag har inte ens fotat den.
Fryle skrev:

Roligt att höra att du gillar den. Jag glömde skicka med en garnbanderoll som jag brukar, men det är 100% ull. Det står handtvätt, men jag har redan kört den ett varv i maskinens ullprogram. :tumup: Hoppas ni får lugnare kvällar framöver. Eftersom Pixbox ska försvinna vet jag inte var jag ska göra av mina bilder så jag har inte ens fotat den.
OT men tipsar om photobucket, den ska vara bra :)
Användarens profilbild
Av Kesti
britt: Ej skickat - Ej fått
camsch: Skickat - Ej fått
corona: Ej skickat - Ej fått
Ellasario: Ej skickat - Ej fått
Fryle: Skickat - Ej fått
Fjärilen: Ej skickat - Ej fått
Glis: Ej skickat - Ej fått
Kesti: Ej skickat - Fått
Lojse: Ej skickat - Ej fått
Maddemoa: Ej skickat - Ej fått
puppan: Ej skickat - Ej fått
SaraLj: Ej skickat - Ej fått
Sia: Ej skickat - Ej fått
Smultronbarn: Ej skickat - Ej fått
Snurrfian: Ej skickat - Ej fått
solängel : Ej skickat - Ej fått
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 21
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?