Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har en Janome 4030 och är nöjd med den, utom när jag ska sy med tvillingnål. Undertråden är så vansinnigt hårt spänd att det går inte att få sömmen att bli bra. Baksidan blir bara som ett rakt streck och det blir hoppstygn och drar man i tyget efteråt går tråden av. Det ligger ett gäng tröjor här nu som behöver fållas om eftersom tvillingnålssömmen har gått av.

Finns det nåt sätt att minska undertrådsspänningen, eller på annat sätt få det att bli bra?

:help:
Jag har en pfaff och på den minskade jag undertrådens spänning genom att skruva på en skruv på spolhuset. När jag syr med tvillingnål måste jag ändra tradspänningen på övertråden till ungefär 8 och sedan släppa trycket på pressarfoten lite för att det ska bli bra. Tog länge innan jag hittade bra inställningar för tvillingnålen. Lycka till!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?