- fre okt 05, 2007 11:53
får inte till omslutet x på ryggen, hur jag än försöker!
det slutar oftast med att:
1) lillskrutt kräks över mig (ligger väl på rygg för länge under tiden som hennes mamma försöker sig på att knyta fast henne)
2) jag stinker gammal ersättning o håret blir alldeles stelt (den där mary-släng dig i väggen!)
3) det blir inte bra över axlarna(fastän jag gör en enkelknyt fram så ger knuten efter) så att sjalen antingen åker ner mot armen, eller åker upp förbi axeln o korvar in sig mot halsen....
4) gummimansövning när jag försöker få ändarna korsade över hennes rumpa och mellan hennes ben (ajaj ont på mamma)
5) försöker spänna o då....vips så åker sjalen upp från hennes bak o ligger i hennes svank istället...
6) knytningen känns inte stabil o sjalbarn kanar ner mot min svank...
7) sjalbarn gråter
8- mamma suckar o bestämmer sig för att aldrig mer testa omslutet utan köra kära ryggsäcken istället
9) mamma har gett sig fanken på att det SKA gå, så efter ett tag är hon på´t igen.....
...behöver jag skriva att det alltid slutar med samma resultat...

det slutar oftast med att:
1) lillskrutt kräks över mig (ligger väl på rygg för länge under tiden som hennes mamma försöker sig på att knyta fast henne)
2) jag stinker gammal ersättning o håret blir alldeles stelt (den där mary-släng dig i väggen!)
3) det blir inte bra över axlarna(fastän jag gör en enkelknyt fram så ger knuten efter) så att sjalen antingen åker ner mot armen, eller åker upp förbi axeln o korvar in sig mot halsen....
4) gummimansövning när jag försöker få ändarna korsade över hennes rumpa och mellan hennes ben (ajaj ont på mamma)
5) försöker spänna o då....vips så åker sjalen upp från hennes bak o ligger i hennes svank istället...
6) knytningen känns inte stabil o sjalbarn kanar ner mot min svank...
7) sjalbarn gråter
8- mamma suckar o bestämmer sig för att aldrig mer testa omslutet utan köra kära ryggsäcken istället
9) mamma har gett sig fanken på att det SKA gå, så efter ett tag är hon på´t igen.....
...behöver jag skriva att det alltid slutar med samma resultat...

Senast redigerad av bright den fre okt 05, 2007 15:59, redigerad totalt 1 gånger.
Tjejer modell 0009 och 0705.
"våra barn sprattlar i magen på oss, många år efter vi har fött dem..."
MT-Grön Camo, Didy-Wellen Granat, SkrynkelGås-TurkosBlå o Natur
"våra barn sprattlar i magen på oss, många år efter vi har fött dem..."
MT-Grön Camo, Didy-Wellen Granat, SkrynkelGås-TurkosBlå o Natur