Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
Snyggt! Men din ser ut att gå högre upp på magen, typ som att den har en guldfärgad mudd? Har den det eller är det bara en synvilla?
Användarens profilbild
Av kamalot
zandrama skrev:Snyggt! Men din ser ut att gå högre upp på magen, typ som att den har en guldfärgad mudd? Har den det eller är det bara en synvilla?
Haha, det är nog hennes bastkjol som medföljde någon tidning för ett tag sen. Det hade jag inte sett om inte du hade påpekat det :lol:
Användarens profilbild
Av kamalot
Helene skrev:Vad är det för resår?
Jag tog vanlig, platt. Inte så kraftig som i filmen.
Användarens profilbild
Av lingonben
Fiffigt! :D Tack för tipset! :tumup:
Det hamnar på listan över julklappar jag nog hinner fixa själv innan jul. :notes:
Användarens profilbild
Av kamalot
Juliusdotter skrev:Fet tass.
Med andra ord har du använt två meter om jag fattar det rätt. Hur långa/breda var dina remsor?
Runt sju centimeter breda och... en halvmeter långa tror jag. Ja, det måste de ha varit för jag köpte ju en meter tyll. :D

edit: alltså - jag klippte en meter långa remsor och vek dem på mitten som i filmen :)
Senast redigerad av kamalot den tor nov 17, 2011 10:14, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Juliusdotter
kamalot skrev:
Juliusdotter skrev:Fet tass.
Med andra ord har du använt två meter om jag fattar det rätt. Hur långa/breda var dina remsor?
Runt sju centimeter breda och... en halvmeter långa tror jag. Ja, det måste de ha varit för jag köpte ju en meter tyll. :D
:duh: så klart, tack :D
Användarens profilbild
Av Majaå
Vad fin! Dottern har redan min gamla tyllkjol från min korta balettkarriär (var inget vidare på det där tror jag...), men har en del tyll hemma som blir fin present till kusinen!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?