Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Cornellia
Jag har just köpt mig en Manduca för att kunna bära vår lilla kille på 9 veckor i (6,5 kg & 63 cm). Jag gillar den skarpt, tyvärr verkar inte Ludvig hålla med mig, han blir ledsen så fort jag sätter honom i selen.

Har ni några tips på vad jag kan göra, eller är det bara att ge upp och sälja selen igen?
Användarens profilbild
Av Elin G
Det där brukar ju gå lite i perioder och jag bär min treåring i manduca då och då, så att sälja den verkar lite förhastat. Vanliga tips är väl att försöka bära honom när han är trött och se om han gillar det eller bara avvakta ett par veckor så han växer i den lite bättre.
Användarens profilbild
Av HPe
Har du provat att bära i något annat- annan sele, sjal etc- och gillar han det bättre?
Jag skulle nog inte sälja den, utan avvakta, han kanske ändrar sej. Och som sagt, det går lite i vågor. :wink:
Av mulle_80
jag hade manduca till sista barnet.
hon hata den när hon var liten, gick bättre när hon vart lite större.
hon gillade dock sjal och beco.

jag TROR att det berodde på den raka kanten upptill på manducan.
hon kände sig nog instängd vid ansiktet. becon har ju en mer rundad överkant så hon såg bra åt sidorna.

men som sagt var det är vad jag tror är orsaken till oviljan.
så fort hon växt lite mer och kommit över kanten så har hon gillat även manducan

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?