Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Wickz
Min lille är 3 veckor och jag har en elastisk trikå tror jag. Den är trevlig men känns sliten, jag får knyta om den jätte mycket och varje gång barnet tas ur MÅSTE den knytas om och det gör mig galen. Kan man göra något åt det? jag kan ju inte ha den på stan om jag ska byta blöja på barnet för då måste jag knyta om och jag gillar inte att lägga ner barn (och kan inte dra åt utan att göra det). Vad finns det mer man kan använda? Vad borde jag tänka på?
Vad ska man ha när de är sådär 5 månader och framåt ett halvår iaf? Vi tänkte åka någonstans då och blir säkert massa bärande och varmt...
Av Enid
Jag använde trikåsjalen bara några veckor innan jag tyckte det blev ostadigt och den töjde sig som du beskriver. Jag började bära i en mjuk vävd sjal som var slät så jag kunde ta i och ur barnet utan att knyta om :tumup: . Easycare har de egenskaperna (för att ge ett exempel), den är lätt att dra åt medan barnet sitter i sjalen också.

Jag bar också i MeiTai för jag tycker det är både svalare och ett bekvämt bärdon. Bland köpeMeiTaier tycker jag BBTai är bra.

Jag gillar inte att bära i sele eftersom jag inte vill ha tyngden på höfterna (jag har ont i höfterna) men jag vet att många andra börjar att bära i ergonomisk sele runt den här åldern. Sambon fick låna en sele som han bar mycket i.
Av Hell Cat
en mam eco? Jag bär gärna Edvin i våran ännu och den är stabilare än en vanlig trikå och den är relativt sval tycker jag. Jag knyter omslutet kryss nu.
Användarens profilbild
Av Wickz
vad står era förkortningar för (eller heter de så?)?
MT har jag aldrig gillat, men sele använde vi till i en hel del. skogsnäs och patapum, men mest bar jag i sjalen. Nu har jag precis fått hm våran ergokopia och en infant insert till så de används kanske en del, men jag tycker ju sjal är charmigare (och det känns bätttre). i ergo ska man kunna amma vilket känns viktigt för mig, sjal har ju den fördelen med.

jag vill inte lägga ut massor med pengar på det hela nu, senare är det kanske smart att köpa utomlands? bör vara billigare och kanske roligare. men beroende på hur vi reser kanske det är behövligt innan.

en mjuk vävd har jag funderat på, fungerar det redan nu?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?