Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Maddemoa
Visst måste vi ha ett GDS julbyte i år också?! Den brukar vara en av de bästa julklapparna för mig. :loving: Nu har vi ju ett värmande byte som avslutas den 10/12 men jag känner att jag hinner med detta också.

Saxat från förgående års tråd:
en pysslad sak (valfri teknik)+ lite pysselmaterial + något ätbart (som kan var köpt).
Inga stora saker men en mysig present så där till jul, är det någon som skulle vara intresserad av det?

Jag tänker att det pysslade inte behöver vara något stort utan det skall vara roligt och överkomligt. Pysselmaterial är allt man kan använda att pyssla med, endast fantasin sätter gränser; garn, tyg, papper, mosaik, glas, pärlor, dekorationer, spetsar, färg, material till ljus eller tvåltillverkning osv.osv.

Anmälan före 20/11 så skickar jag ut era byteskompisar den 21/11 så har vi en månad på oss, blir det bra?
Skicka ett pm till mig och anmäl dig även här i tråden. Skriv gärna något om dig själv såsom favoritfärger, vad du helst pysslar med, kön och ålder på barn, ev allergier, kaffe eller te? osv.

Några som är intresserade?
Användarens profilbild
Av Lokes mamma
Ska man skicka alla tre eller välja en? :hmm:
Användarens profilbild
Av Fjärilen
Lokes mamma skrev:Ska man skicka alla tre eller välja en? :hmm:
Alla tre :)
En sak pysslar du sen lägger du ner ett grannystan tex och en påse skumtomtar... ja för att göra ett exempel då :)
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Instruktioner: citera den senaste listan (inklusive den här texten), ta bort "quote" både i början och slutet av inlägget.
Skriv in ditt alias i fetstil i bokstavordning i listan så är det lättare att hålla koll Skriv upp vad du gillar/inte gillar och ev allergi. Pm:a Maddemoa om adress och ev allergier eller djurägarskap.

Maddemoa pysslar med garn och tyg, gillar färgglatt och mönster, älskar choklad och te, dricker inte kaffe och är allergisk mot nötter och pälsdjur.
Av corona
Instruktioner: citera den senaste listan (inklusive den här texten), ta bort "quote" både i början och slutet av inlägget.
Skriv in ditt alias i fetstil i bokstavordning i listan så är det lättare att hålla koll Skriv upp vad du gillar/inte gillar och ev allergi. Pm:a Maddemoa om adress och ev allergier eller djurägarskap.

corona - Inga speciella önskemål. Har 2(3) barn. En femåring, en 2,5-åring och en liten i magen (BF i april). Dricker både kaffe och thé, men helst kaffe. Inga allergier.
Maddemoa pysslar med garn och tyg, gillar färgglatt och mönster, älskar choklad och te, dricker inte kaffe och är allergisk mot nötter och pälsdjur.
Användarens profilbild
Av puppan
Tassar
Användarens profilbild
Av Lokes mamma

corona - Inga speciella önskemål. Har 2(3) barn. En femåring, en 2,5-åring och en liten i magen (BF i april). Dricker både kaffe och thé, men helst kaffe. Inga allergier.
Lokes mammaGillar choklad, smide. Inga allergier, har djur. Pysslar med tyg, skinn, ull, pärlor och smider.
Användarens profilbild
Av carro83
Tassar och återkommer! :app: Behöver nog detta! :vågen:
Användarens profilbild
Av Lojse
]Instruktioner: citera den senaste listan (inklusive den här texten), ta bort "quote" både i början och slutet av inlägget.

Lojse har en bebis och en 2.5åring som älskar att pyssla. själv pysslar jag mycket med smycken och försöker trampa igång scrapbooking igen. Älskar choklad och allt annat sött.
Lokes mammaGillar choklad, smide. Inga allergier, har djur. Pysslar med tyg, skinn, ull, pärlor och smider.

edit.. jag missade visst bokstavsordning :roll:
Senast redigerad av Lojse den tis nov 15, 2011 09:41, redigerad totalt 1 gånger.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?