Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Tack söta ni. Imorgon hoppas jag ha lite ork för en ny omgång vid maskinerna. Har legat väldans lågt den här veckan och då är det tur att man har lite ligger på lager att blogga om ;-)
Det blir nog båda delarna ;-). Men den här gången kommer jag nog spara mina absoluta favoriter även om vi verkligen inte planerar för fler små till familjen. Men jag har ju syskon och barn som kanske vill använda längre fram.
Emma_oh skrev:
millot skrev:Du måste lägga upp bilder när kläderna används sen också! :D
Du måste lägga upp kläderna i säljdelen sen när de används klart tänkte jag :rodna:

(för gör du det köper jag oavsett om jag har någon ny bebis än eller inte :love: )
Emma_oh skrev:
millot skrev:Du måste lägga upp bilder när kläderna används sen också! :D
Du måste lägga upp kläderna i säljdelen sen när de används klart tänkte jag :rodna:

(för gör du det köper jag oavsett om jag har någon ny bebis än eller inte :love: )
Nästan en anledning att skaffa en bebis till: att man fått tag i så fina kläder. :wink:
Tror nog detta kanske blir sista påfyllningen i tråden innan lillebror beräknas anlända. 3 veckor kvar nu och nu börjar det bli jobbigt att sitta med stora magen vid maskinerna. Sydda plagg i stl 56-68 så det täcker ju upp för ett tag framöver i alla fall.

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
Av honungsmarmelad
Marine78, vilket otroligt imponerade hantverk! Det syns att du har syvana och, om du gjort mönstren själv (har inte läst tråden så noga ... :oops: ) så syns det även att du är haj på mönsterkonstruktion. Önskar att jag kunde sy så vackert!
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?