Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
kvarnvik skrev:melon skrev:kvarnvik skrev:Ponyo skrev:MuuM skrev:Precis, Melon sa så bara för att Glis skulle slippa sukta efter demkvarnvik skrev:Nej, det var de som Glis ville ha.melon skrev:men det var inte dessa som rostade ihop då eller?Ponyo skrev:Men Melon, vad var det för stickor?Addi klick!
Det är ju snart jul![]()
http://www.garnkorgen.se/index.php?cPat ... 35ec9bdefe![]()
![]()
inte luras!
kvarnvik skrev:Ah, jag trodde KnitPick var ett annat märke...CAKirre skrev:Lägger mig i lite grann och informerar att jag har fått KnitPro i födelsedagspresent och är väldigt nöjd med dem.Såna har jag redan, just därför det är fånigt att bli sugen på andra
CAKirre skrev:Nej, de hette så när de kom, sen har de bytt namn till KnitPro.kvarnvik skrev:Ah, jag trodde KnitPick var ett annat märke...CAKirre skrev:Lägger mig i lite grann och informerar att jag har fått KnitPro i födelsedagspresent och är väldigt nöjd med dem.Såna har jag redan, just därför det är fånigt att bli sugen på andra
kvarnvik skrev:Du är ju lättlurad som få. Källkritik, kvarnvik, man ska inte tro på såna som inte kan hänvisa till pålitliga källor!melon skrev:kvarnvik skrev:Ponyo skrev:MuuM skrev:Precis, Melon sa så bara för att Glis skulle slippa sukta efter demkvarnvik skrev:Nej, det var de som Glis ville ha.melon skrev:men det var inte dessa som rostade ihop då eller?Ponyo skrev:Men Melon, vad var det för stickor?Addi klick!
Det är ju snart jul![]()
![]()
inte luras!
Elflin skrev:Men är de nåt bra då? Addi menar jag? Ärr det värt att önska sig något sådant i födelsedagspresent?Ä de rostar
melon skrev:Jag får väl skylla på att valpen med bruten tass har hållit oss vakna två nätter i rad och när han har somnat framåt morgonkvisten har ungarna, som inte ställt om till vintertid än, vaknatkvarnvik skrev:Du är ju lättlurad som få. Källkritik, kvarnvik, man ska inte tro på såna som inte kan hänvisa till pålitliga källor!melon skrev:kvarnvik skrev:Ponyo skrev:MuuM skrev:Precis, Melon sa så bara för att Glis skulle slippa sukta efter demkvarnvik skrev:Nej, det var de som Glis ville ha.melon skrev:men det var inte dessa som rostade ihop då eller?Ponyo skrev:Men Melon, vad var det för stickor?Addi klick!
Det är ju snart jul![]()
![]()
inte luras!
![]()
![]()
Jag ville ju bara hjälpa glis.
melon skrev: FörlåtJag vet inte faktiskt, jag har ropat på Elara som har ett set, jag hoppas hon kommer hit och hjälper till lite.
melon skrev:Men nu förstår inte jag. Var det inte du som hade sådana, och hade lockat glis med dem?Elflin skrev:Men är de nåt bra då? Addi menar jag? Ärr det värt att önska sig något sådant i födelsedagspresent?Ä de rostar![]()
FörlåtJag vet inte faktiskt, jag har ropat på Elara som har ett set, jag hoppas hon kommer hit och hjälper till lite.
Trulsamin skrev:Fast det är fel i beskrivningen på den där sidan.Sjalette skrev:Jag följer mönstret jätte duktigt men det enda det blir är ett virrvarr, och jag blir mest irriterad.Här är den allra enklaste av trekantssjalar!!Finns det något enkelt mönster man kan använda för att sticka en sjal? Typ något för en nybörjare som vill lära sig följa mönster sakta men säkert? Kom med tiiips!!
http://clarastickar.blogspot.com/2010/1 ... ggrad.html
Sjalette skrev:Det är ingen som mejlat Clara och berättat om felet? Hon brukar vara väldigt tacksam om man uppmärksammar fel också kan hon ändra det!zmurfan skrev:Trulsamin skrev:Fast det är fel i beskrivningen på den där sidan.Sjalette skrev:Jag följer mönstret jätte duktigt men det enda det blir är ett virrvarr, och jag blir mest irriterad.Här är den allra enklaste av trekantssjalar!!Finns det något enkelt mönster man kan använda för att sticka en sjal? Typ något för en nybörjare som vill lära sig följa mönster sakta men säkert? Kom med tiiips!!
http://clarastickar.blogspot.com/2010/1 ... ggrad.html
Rätt beskrivning ska vara så här:
Gör såhär:
Lägg upp fem maskor, sticka 2 varv.
Markera gärna den mittersta maskan på något vis, jag brukar använda mig av en bit restgarn eller två stickmarkörer (en på varje sida).
varv3: sticka 2 maskor, gör ett omslag (dvs lägg garnet om stickan så att ett hål bildas), sticka 1 maska, omslag, sticka 2 maskor = 7 maskor
v4 och alla jämna varv: Sticka alla maskor räta
v5: sticka 2m, omslag, 1m, omslag, 1m, omslag, 1m, omslag, 2m = 11m
v7: Sticka 2m, omslag, 3m, omslag, 1m, omslag, 3m, omslag, 2m = 15m
v9: Sticka 2m, omslag, 5m, omslag, 1m, omslag, 5m, omslag, 2m = 19m
Fortsätt tills sjalen är lagom stor. Maska av löst. Klar!
Det fetmarkerade ökar med 2 maskor varje varv.
Jag tyckte att det var lite tokigt, tack!
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?