Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Om någon inte skrivit vissa kroppsmått, innebär det då att man inte vill ha plagg till den kroppsdelen då? (händer, fötter, huvud)

Mitt eget svar på frågan är att när man är med i ett byte blir det som det blir, så länge det stämmer ihop med bytesämnet och är gjort med kärlek. :heart: Tex har jag inte skrivit om halsen eller mina ben, men blir ändå glad för benvärmare eller halsduk.
Fryle skrev:Mitt eget svar på frågan är att när man är med i ett byte blir det som det blir, så länge det stämmer ihop med bytesämnet och är gjort med kärlek. :heart: Tex har jag inte skrivit om halsen eller mina ben, men blir ändå glad för benvärmare eller halsduk.
:iagree:
Du är klok du Fryle! I mitt fall kan det utelämnade mått även bero på att kisen städade undan mitt måttband. Jag har hittat det nu men inte orkat mäta.

Jag tänkte ta tillfället i akt och testa lite nytt, men det verkar krångligare än jag trodde så jag lutar åt reservplanen. Då kanske jag får tid till annat också...
Kesti skrev:
Fryle skrev:Mitt eget svar på frågan är att när man är med i ett byte blir det som det blir, så länge det stämmer ihop med bytesämnet och är gjort med kärlek. :heart: Tex har jag inte skrivit om halsen eller mina ben, men blir ändå glad för benvärmare eller halsduk.
Kesti skrev:
:iagree: jag med
Fryle skrev:Om någon inte skrivit vissa kroppsmått, innebär det då att man inte vill ha plagg till den kroppsdelen då? (händer, fötter, huvud)

Mitt eget svar på frågan är att när man är med i ett byte blir det som det blir, så länge det stämmer ihop med bytesämnet och är gjort med kärlek. :heart: Tex har jag inte skrivit om halsen eller mina ben, men blir ändå glad för benvärmare eller halsduk.

corona skrev:
Fryle skrev:Om någon inte skrivit vissa kroppsmått, innebär det då att man inte vill ha plagg till den kroppsdelen då? (händer, fötter, huvud)

Jag skrev bara upp kroppsdelar som är "udda" och där mått kan ha betydelse. T ex att jag har stora händer, betydligt större än genomsnittet, och det skulle ju vara tråkigt om något tänkte göra vantar och tog "vanlig" storlek.

Jag tycker bytena är så roliga just för att någon lagt ner tid, kärlek och möda på det! :heart:
Jag har officiellt börjat!!!! :eld:

Det blir väldigt bra i min mening, och det bästa av allt är att det kommer bli material kvar så jag kan göra samma till mig själv :app:

Jag har nog inte skrivit så mycket för jag har verkligen ingen koll... :rodna: Förutom om mina fötter mest för att jag vet med mig att det är nästan omöjligt att hitta något i "dam" som passar mig...
Jag är alltid lite nervös att mottagaren inte ska tycka att jag träffat dennas önskemål rätt. Men nu har jag i alla fall påbörjat ett alster, men oj, vilken tidsödande teknik (eller för tunt garn...). Tur att jag har flera veckor på bassängkanten vid simskolan framför mig.
:tumup:

Jag har helt enkelt glömt mäta huvudet! :oops: Jag kan absolut lägga till de mått som behövs i listan. Jag kan dock avslöja redan nu att min vänstra handled mäter 17 cm, mätte den inför köp av ett klockarmband nu i veckan. :tumup:

Jag blir också glad för vad jag än får! Nybörjar eller proffs spelar ingen roll. Det är ju någon som pysslat till just mig. :D
Lojse skrev:jag ser att många tänker göra något i garn..(har oxå planerat det) men det var väl inte någon given riktlinje för bytet va?
alla material är väl välkomna? även remake och sånt?
Absolut! Jag har tänkt att det vore kul att göra något annat, men jag vet inte... garn är ju både mysigt och lättfixat liksom...
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 21
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?