Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fjärilen
Tänkte vi kunde ha en tråd att tips om ställen som säljer billigt och med stort sortiment och sidor där det finns mönster :D

Men framför allt att visa bilder på plattorna! :vågen:

Börjar la då med att tipsa om denna sidan http://www.spritestitch.com/ där man kan hitta massa mönster på tv-spels figurer, film karaktärer osv. allt tecknat :) Visserligen broderi mönster från början men det funkar ju lika bra det :tumup:
Användarens profilbild
Av Ellasario
Jag kan ju dela med mig av en julklapp jag gjorde till sambon förra året.
Var höggravid och hemma, den tog tre månader
det är minipärlor....

Bild

Karaktären heter Volt Kraken eller Squid Adler :)
Av KattenFindus
Ellasario skrev:Jag kan ju dela med mig av en julklapp jag gjorde till sambon förra året.
Var höggravid och hemma, den tog tre månader
det är minipärlor....

Karaktären heter Volt Kraken eller Squid Adler :)
Åh ja, minns den när du visade här på sb ifjol, helst sanslöst! :siishah: :loving:
Så imponerad!
Användarens profilbild
Av zink
Ellasario :urule:
Användarens profilbild
Av Fjärilen
zink skrev:Är det ngn av er som sedan pryder stadens gråa betong med era pärlplattor då?

Jag har sett en del street-art i stan av pärlplattor :loving:

Typ detta allstå http://pysselninja.blogspot.com/2009/05 ... attor.html
nej jag pryder insidan av toadörren:-D kan knäppa sen när det inte är mörkt
Användarens profilbild
Av sofiaengvall
Hehe, vad kul att det blev en tråd av mitt pärlplattsletande! :) Men jag hittade inte något... får leta vidare... Har inte gjort det på länge (läs fritids) I värsta fall får jag vänta på lite mini-pärlor jag beställde från Creativ igår. :) Har varit sugen på sådana där foto-kit (panduro?).... Någon som testat?
Användarens profilbild
Av Fjärilen
köp för guds skull INTE ett kit! det finns ett gratis program som jag skulle säga är minst lika bra om inte bättre. dessutom så kommer du sitta där med massa tråkiga färger som du aldrig kommer använda.
plattorna som kommer med gillar jag dock massa. fixar inte tjep tricket och då är det grymt skönt att kunna pussla ihop så stor som man behöver.c men sånna kan man köpa lösa.

länkar gärna, men inte mitt i natten eller ja mest då för att jag surfar i mobilen :-)

Har inget revolutionerande att säga mer ä[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?