Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Åh, jag har kommit på en så LYSANDE idé till hur man kan göra om en skjorta till något betydligt roligare. För att min plan ska kunna fungera så behöver jag 1 st blå-vitrandig skjorta (gärna lite pyjamas-randig sådär). Tror ni att gubben skulle märka om det försvann en skjorta ur hans garderob?? Jag vet att det hänger en perfekt skjorta där. Kan man stjäla den??

//Kaja
Användarens profilbild
Av Bina
APSELUT! :ooops:
Användarens profilbild
Av sacha42
nennie81 skrev:
Bina skrev:APSELUT! :ooops:

:iagree:

Fast man MÅSTE visa resultatet här sen!!
:iagree: med båda :twisted:
Användarens profilbild
Av annemi
sacha42 skrev:
nennie81 skrev:
Bina skrev:APSELUT! :ooops:

:iagree:

Fast man MÅSTE visa resultatet här sen!!
:iagree: med båda :twisted:
:iagree: Självklart! :twisted:
Användarens profilbild
Av iko
Kaja skrev:Tror ni att gubben skulle märka om det försvann en skjorta ur hans garderob?? Jag vet att det hänger en perfekt skjorta där. Kan man stjäla den??
Jag skulle inte märkt det om det varit min skjortgarderob i vart fall (och den är inte ens särskilt stor), så stjäl du :-)
Användarens profilbild
Av Kusmi
varför kan du inte fråga först?
Användarens profilbild
Av Kaja
Fru Längtan skrev:varför kan du inte fråga först?
Jag gjorde det igår. Men, som vanligt; när något har ett värde för någon annan så KANSKE man kommer att använda det i alla fall. Inte ger man bort något gratis som någon behöver...

Får förhandla lite om det... Eller gräva i garderoben. Jag hittade några kortärmade skjortor som kanske kan fungera, men de hade inte den rätta pyjamasrandningen...

//Kaja
Användarens profilbild
Av Måsen
Men Kaja, du måste ju berätta vad det är du tänker göra! :this:
Användarens profilbild
Av Kaja
Nähäääää! Jag har så himla mycket att sy och nu när jag har kläckt en bra idé så vill jag inte att någon ska hinna sy FÖRE mig.

Men, jag kan säga att de har maskerad på dagis nästa vecka och jag tänkte att Ellen skulle ha på sig pappas skjorta...

//Kaja
Användarens profilbild
Av Humle
Ditt inlägg inspirerade mig att ta upp en gammal skjorta ur "att skicka vidare" högen och sy ett nytt förkläde till Majken. Den andra skjortan i högen är förvisso blå men inte randig och inte pjamasaktig... Hoppas att du får tag på en skjorta som passar till ditt projekt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?