Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av ninen
Jag kan inte hitta min gröna sino, jag måste ha lånat ut den. Jag lovade låna ut den till en kompis med nyföding, tills min bebis kommer i mars. Nu funderar jag på att köpa en ny redan nu, så hon kan låna den.

Jag gillade sinon men jag tror inte jag kan hitta en här i USA. Och jag orkar inte leta runt...

Det är varmt här, så den behöver vara sval.

Snälla hjälp! :D
Senast redigerad av ninen den tis nov 01, 2011 19:04, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av ZaZi
Ingen aning, jag är bara så glad att det är en liten på väg till er! :heart: :vågen:

(Själv bär jag i en gammal Pikkuruu, inköpt 2007 då vi började försöka få ett barn till. Tänk att den kom till användning till slut. )
Av ninen
ZaZi skrev:Ingen aning, jag är bara så glad att det är en liten på väg till er! :heart: :vågen:

(Själv bär jag i en gammal Pikkuruu, inköpt 2007 då vi började försöka få ett barn till. Tänk att den kom till användning till slut. )
Tack! Ja visst är det fantastiskt. Vad underbart att du får använda din sjal nu, tänk! :heart: :vågen:

Jag köpte en liten klänning 2009 när vi började försöka, och den kommer jag få användning för!
Användarens profilbild
Av zandrama
Vi använde Wrapsody Bali stretch rätt mycket till Knut (född 28/6), i kombination med bebis-MT och vagnen när det var alldeles för varmt för sjal.
Av ninen
Molinia skrev:Jag föredrog gåsen andra varvet, med barn fött i juli. Jag tror trikåerna är väl varma, oavsett sort.
Hm, funkar det bra direkt alltså? Kan man lämna den på sig, knuten?
Av ninen
zandrama skrev:Vi använde Wrapsody Bali stretch rätt mycket till Knut (född 28/6), i kombination med bebis-MT och vagnen när det var alldeles för varmt för sjal.
Det här lät ju intressant!
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag röstar också på wbs. nu är jag ju iofs partisk, men med tanke på att du bor där du bor är jag rätt säker på att du inte köper den av mig oavsett :wink: . men iaf, den är lätt att få tag på i usa och den är tunn, sval och stadig.
Av ninen
diddeldi skrev:jag röstar också på wbs. nu är jag ju iofs partisk, men med tanke på att du bor där du bor är jag rätt säker på att du inte köper den av mig oavsett :wink: . men iaf, den är lätt att få tag på i usa och den är tunn, sval och stadig.
:tumup:
Användarens profilbild
Av Molinia
ninen skrev:
Molinia skrev:Jag föredrog gåsen andra varvet, med barn fött i juli. Jag tror trikåerna är väl varma, oavsett sort.
Nej, den måste knytas om. Jag tyckte wbs:en var alldeles för varm. Den är väldigt bred och lång också, så det blir mycket tyg.
Av ninen
Molinia skrev:
ninen skrev:
Nej, den måste knytas om. Jag tyckte wbs:en var alldeles för varm. Den är väldigt bred och lång också, så det blir mycket tyg.
För sent, jag har redan köpt en... :D
Användarens profilbild
Av Molinia
ninen skrev:
Molinia skrev:
ninen skrev:
För sent, jag har redan köpt en... :D
Hoppas du blir nöjd! :tumup:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?