Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av linamh
Jag har en Stork Anna, och jag gillar känslan i det tyget. Men Leo-sjalarna ser ut att vara annorlunda i tyget. Är de mycket annorlunda? Jag har bara känt på Stork Anna, Ellevill Zara och BB-slen så kan inte relatera till andra sjalar för jämförelse. BB-slen tyckte jag var för glatt i tyget.
Användarens profilbild
Av Ingrid
Leo-sjalarna är lite annorlunda mot de randiga Storchenwiege. De är vävda i något som kallas diamantkypert, till skillnad mot korskypert som det är i de randiga sjalarna (och många andra vävda bärsjalar). Diamantkyperten tror jag även kan kallas "gåsöga". Den är aningens mer töjbar, så de sjalarna kan kännas något mer följsamma och elastiska. Sen är det ju en smaksak vad man trivs bäst med.
Av Sofie
Min Leo är lite mer stum än mina didymos indio. Strävare i tyget också på något sätt. Så när det gäller tyngre bärning under längre tid så är Leo favoriten.
Användarens profilbild
Av Ingrid
linamh skrev:Tack för info! Det enklaste är väl som alltid att hitta någon som har en sjal att känna på.
Förstås! Jag kan annars kanske ha några tygprover på Storchenwiege som ligger och slänger någonstans, som jag skulle kunna skicka över om jag hittar dem, men det är alltid bäst om man kan känna på en hel sjal och få provknyta.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?