Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Tassar i tråden nu när jag både har nya bilder på väg hem och har grävt fram mina scrapgrejer och scrappat lite gamla bilder idag :vågen:

Borde kke passat på att sova lite själv när bäbisen sov o pappan o de stora var o handlade, men att scrapa kändes mer välgörande för skapar-törstande-själ... 8)
Användarens profilbild
Av Amiechan
CrazyMagpie skrev:Dorotea - :shock: :urule:

Undra om jag någonsin kommer så långt.... :roll:
Oj, vad du hinner! Ta det lite lugnt nu så vi kan komma ikapp. :lol:
Användarens profilbild
Av jenn79
Dorotea skrev:Jag måste bara skryta lite :mrgreen: Jag ägnar mig alltså åt mega-genomgång av våra fotografier - jag är klar med årets (2011) och nu har jag även kompletterat 2010 och 2009 års bilder och satt in dem i album :vågen:
Bild

Min tanke är att jag ska välja ut godbitarna och scrappa mina "familjeberättelser" i dem, och sen ska dessa album förvaras hemma hos mina föräldrar, ifall något skulle hända med vår lägenhet - tänk om man förlorade alla bilder i en brand eller nåt :purskis:
Det är exakt det jag borde göra.... fast jag får typ börja på 2006 el så :roll: :Hahaa:
Av FruFrid
jenn79 skrev:Hur går det för? Får ni något gjort? :lol:
Jag har scrappat lite senaste veckan och så har jag börjat sortera alla framkallade bilder. Lägger dem månadsvis i zippåsar och sedan årsvis i lådor.
Användarens profilbild
Av jenn79
Dorotea skrev:
:Hahaa:

Just nu står alla mina scrap-grejer på köksbordet, tillsammans med osorterade papper och barn-fylleri-teckningar och tomma brödpåsar.... Det är kaos i min scraphörna för tillfället. Jag har faktiskt tänkt lite på scrap de senaste dagarna, funderat på om man skulle göra ett ryck. Men det är ju tanken som räknas så jag kanske nöjer mig med det. :tumup:
Ja, jag tänker så jag med .- det är tanken som räknas :tumup:

men vet du - jag tänker oxå att det är ett steg i rätt riktning för dig. Att du mår bättre :heart:

Jag skyller på skräpgravidhormoner :evil:
Användarens profilbild
Av jenn79
FruFrid skrev:
Jag har scrappat lite senaste veckan och så har jag börjat sortera alla framkallade bilder. Lägger dem månadsvis i zippåsar och sedan årsvis i lådor.
:app: :app:

Bra jobbat!

En panduro hade (för ett tag sedan) 50% i hela affären - då de skulle flytta till nya lokaler. Och jag shoppade! MASSOR! Dessutom var det 50% på reavarorna oxå :tumup: Så tex 50% på 70% vara - det ni!
en tusenlapp rök - men även mycket till barnen pyssel ska jag försvara mej med :lol:

och så blev jag gravi doch mår pest! INGET gjort alls. Men sen - då ska jag pyssla som bara den!

Tänk när ungarna är 15 bast och man sitter där med nyfödskorten och ska scrappa dom :fnissa:
Av FruFrid
jenn79 skrev:
Tänk när ungarna är 15 bast och man sitter där med nyfödskorten och ska scrappa dom :fnissa:
Precis! Jag brukar säga att det jag inte hinner scrappa nu ska jag scrappa när jag sitter uppe på sena kvällar och nätter och väntar på att mina tonårsbarn ska trilla hem.
Användarens profilbild
Av jenn79
FruFrid skrev:
jenn79 skrev:
Precis! Jag brukar säga att det jag inte hinner scrappa nu ska jag scrappa när jag sitter uppe på sena kvällar och nätter och väntar på att mina tonårsbarn ska trilla hem.
eXAKT! Vi har vår framtid planerad :app: :lol:
Av corona
jenn79 skrev:
FruFrid skrev:
jenn79 skrev:
eXAKT! Vi har vår framtid planerad :app: :lol:

:tumup:

Har ett pysselrum som bara blir trängre och trängre efter allt införskaffande av material som skall användas då... i framtiden :lol:
Användarens profilbild
Av jenn79
Är det helt stiltje hos alla med scrappandet? :lol:

Jag fick lite inspiration idag och gjorde 3 sidor. Sen skulle jag sitta hela kvällen :vågen: Men först nu har lilltösa kommit till ro :?

Men jag jobbar på att sortera ut bilder från varje månad som jag bara kan ta sen och sätta mig och scrappa. Men det går lååååångsamt frammåt
Av FruFrid
Jag var på scrapträff hela måndagen. Roligt! Fick inte jättemycket gjort men fick tillbaka lusten en hel del! Ska försöka scrappa mer hemma nu.
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Jag blev jättesugen när jag städade före jul... Men då var det liksom inte läge att dra fram en massa saker... :wink: Men nu ska jag bara försöka komma överens med datorn och skrivaren och skriva ut lite bilder så ska jag sätta fart, vi tittade nämligen på bilder här om dagen och oj vad lockande det är att scrappa våran semester på legoland och Göteborg! :D
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 24
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?