Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helene
Ja, jag hade kunnat säga "du får välja nåt annat, det finns inga såna dräkter!" när Valter sa att han ville vara Thomas tåg på dagis maskerad... men hur kul är det då?

Bild

(men faaaaaan vad jag brände mig på limpistolen!!! :evil: )
Användarens profilbild
Av puppan
:app: :loving:
Av Zarabi
Vad duktig du är! :loving: Det där skulle stora A se, jisses vad avis han skulle bli! :D
Användarens profilbild
Av Helene
Särskilt svårt var det ju inte. En tröja från Lindex, filt i olika färger, limpistol, textilpenna. Klippa, klistra och rita. Diadem, papprör, svart filt, bomull. :tumup:

(limklump på fingrarna, kasta iväg allt och springa till badrummet, spola kallt vatten, slita lös limklumpar... och hud, gå tillbaka och göra klart, spola mer kallt vatten, fyra plåster, panodil och diklofenak, gå och lägga sig, amma för oxitocinpåslag, hålla handen högt för att det pulserar och gör ont, ligga och vrida och vända sig för att det kryper i hela kroppen. Men i morse var det bra.)

Ett tips om ni ska göra något liknande, få inte heta limklumpar på fingrarna!
Av Zarabi
AJ!! Det lät inge vidare!
Akta limpistolen :notes:
Av KattenFindus
Helene skrev:Särskilt svårt var det ju inte. En tröja från Lindex, filt i olika färger, limpistol, textilpenna. Klippa, klistra och rita. Diadem, papprör, svart filt, bomull. :tumup:

(limklump på fingrarna, kasta iväg allt och springa till badrummet, spola kallt vatten, slita lös limklumpar... och hud, gå tillbaka och göra klart, spola mer kallt vatten, fyra plåster, panodil och diklofenak, gå och lägga sig, amma för oxitocinpåslag, hålla handen högt för att det pulserar och gör ont, ligga och vrida och vända sig för att det kryper i hela kroppen. Men i morse var det bra.)

Ett tips om ni ska göra något liknande, få inte heta limklumpar på fingrarna!
Jag tar mig friheten att vara tok impad ändå, sådeså :mrgreen:
skulle jag försökt mig på nått liknande och då har jag inte limpistol i åtanke så hade det ändå inte ens gått att gissa vad jag hade tänkt att det skulle föreställa :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?