Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
knutis skrev:Men du, jag har samma tankar, att färga ergon alltsåJag var lite lat så jag chansade på att det skulle gå bra iom att den blå inte är så stark i färgen så jag slängde in den som den var.![]()
Hur gjorde du , steg för steg? Avfärgade du den innan eller stoppade du bara in den i maskinen? hur mycket färg gick det åt och så?
melon skrev:Jättefin!!! Helproffsigt!Det var det jag räknade med men på färgens kartong stod det att den även färgar syntet så jag blev lite osäker. Då skulle man dock använda ättika istället för salt och det gjorde jag ju inte iom att tyget på ergon är bomull.
(Etiketten och bandet (och sytråden) är förmodligen polyester och det brukar inte dra åt sig bomullsfärg. )
Asereht skrev:Vad hade hänt om du använda ättika tror du?melon skrev:Jättefin!!! Helproffsigt!Det var det jag räknade med men på färgens kartong stod det att den även färgar syntet så jag blev lite osäker. Då skulle man dock använda ättika istället för salt och det gjorde jag ju inte iom att tyget på ergon är bomull.
(Etiketten och bandet (och sytråden) är förmodligen polyester och det brukar inte dra åt sig bomullsfärg. )
knutis skrev:Inte vet jag, men på bipacksedeln stod det att om man skulle färga syntetmaterial skulle man använda ättika istället för salt. Det kanske får syntetfibrerna att dra åt sig, har inte testat.Asereht skrev:Vad hade hänt om du använda ättika tror du?melon skrev:Jättefin!!! Helproffsigt!Det var det jag räknade med men på färgens kartong stod det att den även färgar syntet så jag blev lite osäker. Då skulle man dock använda ättika istället för salt och det gjorde jag ju inte iom att tyget på ergon är bomull.
Asereht skrev:Man kanske kunde ta både och? Vad skulle hända då, tror ni?knutis skrev:Inte vet jag, men på bipacksedeln stod det att om man skulle färga syntetmaterial skulle man använda ättika istället för salt. Det kanske får syntetfibrerna att dra åt sig, har inte testat.Asereht skrev:Vad hade hänt om du använda ättika tror du?melon skrev:Jättefin!!! Helproffsigt!Det var det jag räknade med men på färgens kartong stod det att den även färgar syntet så jag blev lite osäker. Då skulle man dock använda ättika istället för salt och det gjorde jag ju inte iom att tyget på ergon är bomull.
Man kanske kunde ta både och? Vad skulle hända då, tror ni?Kanske inte i samma bad, eller? kanske i två omgångar.... eller?? :roll
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?