Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sia
Anmälan:
Glis, gillar inte beige-kaki-brunt.
Lojse, gillar färger, mest glada el murriga!
Sia Gillar färger, men det ska vara "vuxet", stl 38 i fot och har små händer.

Skriver inte storlekarna för att önska grejer, utan mest för att jag vill ha min byteskompis storlek :wink:
Info från Knyttet: Gillar färg, ogillar vitt och beige. Mäter 37 cm runt huvudet och har stl 37 på fötterna. Ganska långa fingrar.
Ogillar syntetmaterial och är känslig för kliiga garner. Tre barn, 6, 4 och 1. 6-åringen är bortkastat att pyssla åt, man vet aldrig vad som passerar hans pyttelilla nålsöga (om det inte har Blixten McQueen på sig, då gillar han nog allt :lol:). Fyraåringen gillar rosa och lila. Ettåringen har ingen smak än :vågen: Dricker både kaffe och te och äter allt utom kött. Och jag är extremt frusen om fötterna och måste typ ha dubbla raggsockar inne för att det inte ska göra ont i fötterna för att de är så kalla :? och alla mina raggisar har hål :wink:
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Anmälan:
Lojse, gillar färger, mest glada el murriga!
Knyttet
Snurrfian gillar det mesta, har stooora fötter... (ialla fall om man får tro de som gör damskor, strl 42 är inte vanligt..)
Användarens profilbild
Av Lojse
Anmälan:
Lojse, gillar färger, mest glada el murriga! stlk 40 i fot, har normala händer och känslig hy, så inge kliiga garner tack.
Knyttet
Snurrfian gillar det mesta, har stooora fötter... (ialla fall om man får tro de som gör damskor, strl 42 är inte vanligt..)
Användarens profilbild
Av glis
Anmälan:
Glis, gillar inte beige-kaki-brunt. Stl 39 i fötter, matchande händer. Någorlunda storvuxna barn.
Lojse, gillar färger, mest glada el murriga! stlk 40 i fot, har normala händer och känslig hy, så inge kliiga garner tack.
Knyttet
solängel skrev:
glis skrev:Jag vill också vara med, tycker "något som värmer" är jättebra! Men jag vill på förhand tacka nej till ved, det har vi så vi klarar oss med tack :wink:
:Hahaa: Men frakten hade nog blivit för dyr iaf... :wink:
Ja säskilt om man inte har en kamin som man kan elda veden i, och måste beställa en sån på postorder... :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Anmälan:
Glis, gillar inte beige-kaki-brunt. Stl 39 i fötter, matchande händer. Någorlunda storvuxna barn.
Knyttet
Maddemoa, gillar färg, naturmaterial, storl 37 på fötterna, huvudmått 54cm, älskar sjalar, mössor, tumvantar och tjocka härliga strumpor eller "inneskor.
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Smultronbarn skrev:
solängel skrev:
glis skrev:Jag vill också vara med, tycker "något som värmer" är jättebra! Men jag vill på förhand tacka nej till ved, det har vi så vi klarar oss med tack :wink:
:Hahaa: Men frakten hade nog blivit för dyr iaf... :wink:
Ja säskilt om man inte har en kamin som man kan elda veden i, och måste beställa en sån på postorder... :Hahaa:
Vi har iofs lite ont om ved... :lol:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 21
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?