Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Thymus
Jag har ett babyunderställ i ganska tunn ull som har lite hål i sig här och var. Är det någon händig som har tips på hur jag kan laga dem? Det enda jag själv kommer på är att stryka på lite vlieseline, men det kanske finns något smartare? :hmm:
Användarens profilbild
Av Mikaela
Om det är stora hål kan man ta ett lagom tjockt ullgarn och liksom väva över ytan.
Av Annamamman
Nån gång här har det tipsats om att torrtova lappar direkt över hålet. Med kardad ull och särskilda nålar som man sticker många gånger. Finns på PAnduro. AJg har inte testat själv, med tyckte det lät som en bra idé.
Användarens profilbild
Av Thymus
Tack för alla tips! Har köpte hem lite stoppgarn, så nu får vi se hur det går...Känns bara som det kommer bli klumpigt över hålen, men huvudsaken är väl att det går att använda. :wink:
Användarens profilbild
Av Lee-nah
Annamamman skrev:Nån gång här har det tipsats om att torrtova lappar direkt över hålet. Med kardad ull och särskilda nålar som man sticker många gånger. Finns på PAnduro. AJg har inte testat själv, med tyckte det lät som en bra idé.
Nålfilta som sagt =)
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag har lagat småhål i ullställ med sytråd i rätt färg, jag tycker det funkade ok, men jag är inte helt renlärig. :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?