Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
Festivalen är på Älvsjömässan i Stockholm fr 4-sö 6 november. Är det nån som ska dit? Vilken dag? Nån som vill ses?
Senast redigerad av zandrama den mån okt 17, 2011 19:59, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av noranora
Jag ska dit. Vet inte heller vilken dag ännu, men troligen helgen så att jag kan gå själv (förra året hade jag med mig N och en barnvagn och det var svårt att ta sig fram bitvis).
Användarens profilbild
Av Moson
Jag vill gå, Isf på söndagen eftersom jag kommer hem från jobbresa på lördagen.
Användarens profilbild
Av Björklöv
Jag skulle jättegärna vilja åka dit, men på lördag är jag upptagen, söndag kommer jag visst att befinna mig i Bålsta och då återstår fredagen och då är K ledig från förskolan och jag vet inte hur roligt det blir att gå på mässan med henne :hmm:
Användarens profilbild
Av Lojse
jag vill oxå helst komma iväg utan sonen, så antagligen lördag för min del. känns så trögt att det brukar vara den dagen med mest besökare och det är inget kul när man har bebis i sjal...
Användarens profilbild
Av nakum
Om jag inte har Thor, annars vill jag göra något han tycker är kul.
Användarens profilbild
Av MuuM
Funderar på att ta ledigt på fredagen och gå då eftersom jag åker till Kina på måndagen och vill spendera helgen med familjen.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag inventerade garnförrådet i helgen, och kom fram till att jag INTE ska gå på mässan :Hahaa:

Men sen kom jag på att man ju kan gå och "bara" titta på redskap? Jag är nyfiken på fyrkantiga strumpstickor som jag läst om...
Användarens profilbild
Av zandrama
MuuM skrev:Funderar på att ta ledigt på fredagen och gå då eftersom jag åker till Kina på måndagen och vill spendera helgen med familjen.
Vet du om FruFant hade tänkt nåt? Och så får du ha det superkul i Kina. Hur länge blir ni borta? *totalt OT*
Användarens profilbild
Av MuuM
zandrama skrev:
MuuM skrev:Funderar på att ta ledigt på fredagen och gå då eftersom jag åker till Kina på måndagen och vill spendera helgen med familjen.
Vet du om FruFant hade tänkt nåt? Och så får du ha det superkul i Kina. Hur länge blir ni borta? *totalt OT*
Ja, hon har planer på att ha en dejt som vanligt. Messa!

Jag ska jobba måndag-fredag, sådär lagom skoj - lite väl kort tid med tanke på resan och jetlagen. Men kul ändå, det var ett par år sen jag var i Shanghai och jag har kompisar där som inte tänker släppa mig ur sikte. :-D
Användarens profilbild
Av karro54
Tror ni det är mest besökare på lördagen, eller det kanske jag kan ränka ut själv. Jag och mor tänkte nog åka på lördan iaf.
Av Sia
Jag åker dit nu! (har några timmars resväg)
Så om det är någon av er som ser en tjej i jeans, röd topp med vitt tryck, lila munkjacka och ljusbrun skinnjacka som ser ut som jag så kan ni väl dansa sjalbarnsdansen, komma fram oh presentera er eller iaf. vinka lite löjligt!!

Jag kommer att bära runt på denna:
Bild
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Nu är det ju sent, men ifall någon ska dit imorgon och kan tänka sig att hjälpa mig att få tag i ett tyg så skulle jag bli superglad!
Jag skulle beställa det gröna tyget med rådjur på från Znok och så verkar det ha tagit slut! Jag vet att hon(?) ska finnas på symässan och kanske har hon av tyget där. Ungefär en meter är det jag behöver.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?