Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jennelii
Grannens dotter sydde en på slöjden, den blev jättebra! Fick för mig att det var rätt lätt.
Användarens profilbild
Av aspen
:-)
jag får skaffa mig ett tyg då :-). (tror inte mina jag haar duger till dottern, itne emil elelr annat trams, rooosa eller liiila ska det vara
Användarens profilbild
Av little_me
Jag har köpt tyg och ska sy en som M ska få i julklapp.
Hade ett superbra mönster men kan inte hitta det längre.. tassar och ska leta lite mer.
Användarens profilbild
Av solkatten
little_me skrev:Jag har köpt tyg och ska sy en som M ska få i julklapp.
Hade ett superbra mönster men kan inte hitta det längre.. tassar och ska leta lite mer.
Leta på, eller så kommer jag och hjälper dig. :mrgreen: Har ju också blivit sugen på att sy när jag såg ditt tyg :vågen:
Användarens profilbild
Av little_me
solkatten skrev:
little_me skrev:Jag har köpt tyg och ska sy en som M ska få i julklapp.
Leta på, eller så kommer jag och hjälper dig. :mrgreen: Har ju också blivit sugen på att sy när jag såg ditt tyg :vågen:
:vågen:
Vi kanske kan klura ut det utan mönster!! :tumup: :heart:
Användarens profilbild
Av aspen
Kosmos skrev:
aspen skrev:
Kosmos skrev:Till stor eller liten?
Här finns ett mönster, men det är ju från xs och uppåt:
one piece
till lillasyster, men det borde gå att göra om :-)
Fast då skulle jag inte köpa det för 150:- utan göra ett eget mönster utifrån en tröja och ett par byxor ist.
jag har ju såna mönster så det kan man ju sätta ihop :-)
Av Smultronbarn
Förlåt, lite ot - men vad är grejjen med one piece egentligen? :hmm: Har fattat att det är poppis - men är det bara en modegrej, eller oerhört bekvämt (typ som att ha pjamas på dagen), skitsnyggt och hett eller...? Jag kanske är "gammal" men förklara gärna för jag är nyfiken! 8)
Användarens profilbild
Av aspen
Smultronbarn skrev:Förlåt, lite ot - men vad är grejjen med one piece egentligen? :hmm: Har fattat att det är poppis - men är det bara en modegrej, eller oerhört bekvämt (typ som att ha pjamas på dagen), skitsnyggt och hett eller...? Jag kanske är "gammal" men förklara gärna för jag är nyfiken! 8)
för min del har jag aldrig provat, det ser mysigt ut och jag kan tänka mig att ha den som en mer praktiskt filt typ ;-)

men i skolan är den poppis, ena barnet vill gärna ha :-)
Användarens profilbild
Av Jennelii
Linus har en jag köpte på KappAhl, så söt =)

Bild
Av lilla trasdockan
har mönster i en av mina pysseltidningar. bara att komma å rita av för dem som bor nära. flyttar 29e så innan dess
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?