Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Hilda
Nu köper vi en patapum toddler till vår lilla 2åring, funkar den bra köper vi nog en till till lillasyster när hon blir större.
Verkar väldigt billig (ca 3-400 på blocket)
Några som kan ge lite "bra och dåligt" med patapumen?
Har aldrig förstått hur man får i barnet på ryggen? Inte som beco butterfly 2 där man sätter i barnet först, eller?
Om han skulle somna i selen, sitter han bekvämt då? Eller måste man köpa till huvudstöd?
Sambon (som skall bära sonen) är mycket storväxt/bred över mage och axlar, men det verkar som om remmarna är långa?

Tacksam för tips!
Eller kanske finns det någon annan form av sele som någon vill tipsa om?
Användarens profilbild
Av Scharlott
Hilda skrev:Nu köper vi en patapum toddler till vår lilla 2åring, funkar den bra köper vi nog en till till lillasyster när hon blir större.
Verkar väldigt billig (ca 3-400 på blocket)
Några som kan ge lite "bra och dåligt" med patapumen?
Har aldrig förstått hur man får i barnet på ryggen? Inte som beco butterfly 2 där man sätter i barnet först, eller?
Om han skulle somna i selen, sitter han bekvämt då? Eller måste man köpa till huvudstöd?
Sambon (som skall bära sonen) är mycket storväxt/bred över mage och axlar, men det verkar som om remmarna är långa?

Tacksam för tips!
Eller kanske finns det någon annan form av sele som någon vill tipsa om?
Tar mig friheten att svara på dina frågor även fast jag kan anses som partisk i och med att jag säljer Patapum Baby/Toddler (tillsammans med fler andra bärselar) :wink:
Du behöver inte köpa till huvudstöd, det ingår vid köp av Patapum :tumup:
Här finns instruktioner, bl.a. hur du får upp barnet på ryggen: http://www.patapum.eu/index.php/instructions/videos
Bra och dåligt? Kolla utvärderingarna på SjalBarns forum: http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic.php?f=47&t=16035
Vill du jämföra med andra bärselar, ta då en titt på denna sida där det finns en jämförande tabell samt svar på de vanligaste frågorna man kan ha om olika bärselar:
http://www.mammabarn.se/getpage.asp?do=98
På sidan finns måtten för de olika bärselarna. Just Patapum Toddler brukar fungera bra på storväxta/bredaxlade män 8)
Av FrokenG
Vill bara tillägga att jag bär min minsta i Toddlern också (nästan åtta kilo och 68 lång) så den funkar länge. (Sonen är lite mer än två år)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?