Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Fiiina!

Själv tog jag en bild på mina tyghögar häromdagen. Bara bomullstygerna då...

Längst upp mina quilttyger. Älskar dessa, tyvärr så har de allra finaste redan blivit omvandlade till klänningar och annat. Men, "frukta icke kära läsare", nya tyger är på väg in!!

Bild

och såhär. Det längst upp till vänster har jag klippt ut till två klänningar åt Ellen, och det är en äkta 70-talare.

Bild

Här är lite nybeställningar

Bild

och denna för alla som gillar dödskallar. Vilket jag i och för sig inte gör, men dessa är fina...

Bild

//Kaja
Senast redigerad av Kaja den ons okt 03, 2007 09:29, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Måsen
Men OJ, vad mycket fina tyger! :shock: :lol:

Kaja, visst är en del av de du visar tyger som finns på Beco-selarna?
Var köper man de tygern?
Användarens profilbild
Av bani
Åh Kaja, det där paisleymönstret! :shock: :love:
Användarens profilbild
Av mian
Å florin, Emil skulle gå upp på högvarv av alla fina blom-tyger du har. Om man vill ställa sig i beställningskö, vill du ha mail eller pm?
Av eamane
Åh vad mkt fina tyger! Måste nog ta och sortera upp dejag har lite så jag kan se dem lite bättre och kanske kan sy lite av dem!
Användarens profilbild
Av Kaja
Jag köper det mesta via eBay. En del köper jag direkt från tillverkarna, men om man köper via eBay så kan man nästan alltid betala med PayPal, vilket jag tycker är en klar fördel.

Jo. En del av tygerna är sådana som används för BECO-selarna. Jag köpte hem ett Carnival här nu i dagarna för att kunna sy ett slipskin åt en Patapum till en tjej som tyckte att hon behövde uppgradera sig lite.

Fantasiflicka: Man får inte längre göra reklam för eller sälja sina egna produkter via sjalbarn utan att betala en avgift till sjalbarn, därav att många har ändrat sitt sätt att posta.

//Kaja
Användarens profilbild
Av Fru Johansson
vilka tyger ni har :shock: :love:
fantasiflicka skrev:
florin skrev: de nya reglerna omvad man får och inte får visa
vilka regler? :hmm:
Man får inte längre visa sånt men gjort till andra än sin egen familj.... Likaså får man inte sälja hemma-sydda saker under köp/sälj. De som är annonsörer här på sidan tycker att det är att göra reklam... Fattar inte hur de kan känna konkurrans med nån som hobby-syr, det är ju inte så att man tjänar så vidare mycket på det direkt...

Finns ju en tråd under allmännt där man får köpa sig en plats om man vill visa något/sälja något. Priset är dock helt vansinnigt enligt mig, nästan lika högt som de företagare som har annonsplatser betalar. Å då får de ju liksom reklam-plats och annonsplats i den del av forumet där folk faktiskt läser... Å så är de trots allt företagare, jag är ju bara hobby-sömmerska och har inte samma pengar att röra mig med...
florin skrev:
fantasiflicka skrev:
florin skrev: de nya reglerna omvad man får och inte får visa
vilka regler? :hmm:
Man får inte längre visa sånt men gjort till andra än sin egen familj.... Likaså får man inte sälja hemma-sydda saker under köp/sälj. De som är annonsörer här på sidan tycker att det är att göra reklam... Fattar inte hur de kan känna konkurrans med nån som hobby-syr, det är ju inte så att man tjänar så vidare mycket på det direkt...

Finns ju en tråd under allmännt där man får köpa sig en plats om man vill visa något/sälja något. Priset är dock helt vansinnigt enligt mig, nästan lika högt som de företagare som har annonsplatser betalar. Å då får de ju liksom reklam-plats och annonsplats i den del av forumet där folk faktiskt läser... Å så är de trots allt företagare, jag är ju bara hobby-sömmerska och har inte samma pengar att röra mig med...
:hmm: :roll:
Användarens profilbild
Av ernamalin
Florin och Kaja! jag säger bara :urule:

:shock: jisses vad fint!
Användarens profilbild
Av Fina
My god vilka tyger! :shock: :app:
Sååå snygga!

This summer is really exciting. World of Warcraft:[…]

When I saw the World of Warcraft: Mists of Pandari[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?