Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Eloem
Är det nå'n som sytt en så'n mössa som har en mudd i nedankanten och sen är lite plufsig uppe på i oelastiskt tyg? N'ån som har en bild på en eller kanske rent av tips på/länk till mönster eller tutorial?
Av Eloem
Ingen som fattar vad jag menar? :roll: . Jag får klura ihop något på egen hand då. Har en bild i huvudet ungefär hur jag ska göra men det dröjer nog ett tag innan jag startar det projektet. Först ska det bli tygbindor, sen har jag en formsydd på G, inlägg, pyjamas med fot, sen kanske det blir mössa om det inte blir hängselbyxor eller overall före. Och jag är INTE snabb.
Användarens profilbild
Av puppan
Jag har sytt en mössa i velour som inte var sådär jättestretchig. Jag gjorde tårtbitar, ungefär som kullen på en solhatt och sydde fast mudd. Tror Pop har haft ngn liknande sådan mössa tidigare.
Användarens profilbild
Av Fryle
För sisådär 20 år sedan var det populärt att klippa ut en stor cirkel och sy mudd på nertill. Fast jag tror det blir snyggare med tårtbitar som puppan beskriver.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?