Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

ellla skrev:
Kesti skrev:*tass*

Måste köpa nytt garn nu när jag gjort hårdtovade miniatyrpansarbyxor av fyra stackars blöjbyxor :ooops:
Freedom spirit gillar jag!
:tumup: Det har jag här hemma och har stickat ben på ett par byxor av det. Men det är tunt och jag stickar löst så jag måste nog ha smalare stickor om det ska bli bra blöjbyxor. Fint är det i alla fall :love: !
Kesti skrev:
ellla skrev:
Kesti skrev:*tass*

Måste köpa nytt garn nu när jag gjort hårdtovade miniatyrpansarbyxor av fyra stackars blöjbyxor :ooops:
Freedom spirit gillar jag!
:tumup: Det har jag här hemma och har stickat ben på ett par byxor av det. Men det är tunt och jag stickar löst så jag måste nog ha smalare stickor om det ska bli bra blöjbyxor. Fint är det i alla fall :love: !
Men, annars har du ju lärt dig Tova nu! :app:
De jag har stickar är rätt luftiga och frasiga, kanske stickor 3-4 nånstans. De är täta, men man kan känna att det blir lite fuktigt genom dem och det gillar jag :)
Nettan skrev:Freedom Spirit och Freedom. :heart: Enda garnet som är okliigt nog att användas tycker jag.
Finns på tradera ibland och är då billigt.
Freedem spirit är finast. Freedom wool är lättast och lika underbart mjukt! Helt totalt stickfritt. Det har jag inte hittat något annat ullgarn som är.

Freedom spirit-ullisar brukar jag sticka ett ull-inlägg till i samma garn att ha t ex ska ha ett bilbälte tryckandes mot byxan.

Just nu stickar jag i freedom wool! De ullisarna blir tjocka nog att ta allt!

(Om man nu sedan kunde lyckas att så ihop några ullisar också så att man kan använda dem....)
sofiaengvall skrev:
Nettan skrev:Freedom Spirit och Freedom. :heart: Enda garnet som är okliigt nog att användas tycker jag.
Finns på tradera ibland och är då billigt.
Freedem spirit är finast. Freedom wool är lättast och lika underbart mjukt! Helt totalt stickfritt. Det har jag inte hittat något annat ullgarn som är.

Freedom spirit-ullisar brukar jag sticka ett ull-inlägg till i samma garn att ha t ex ska ha ett bilbälte tryckandes mot byxan.

Just nu stickar jag i freedom wool! De ullisarna blir tjocka nog att ta allt!

(Om man nu sedan kunde lyckas att så ihop några ullisar också så att man kan använda dem....)
Oj, har ni klämt på merinoullen man kunde köpa på pinkgreen? Eller på malabrigo? Det är i en helt annan division av mysighet...
Min svärmor behöver svart och vitt garn till ögon och tänder på monsterlongiesarna. Det ska vara garn som passar ungefär till stickor 4. Någon som vet vad som finns? M&K babyull verkar inte finnas i svart och vitt vad jag sett.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?