Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken snygg sjal :love:

Tassar tråden, men vet inte ens vilka som pratar med mig till jul, vill träffas och ha en julklapp :(
SCSI skrev: Familjestrul? :klappa:

Jo, rätt så :roll:

Eloem: Vilka snygga! :heart:
Jag SKA lära mig sy så där fint :D
Eloem skrev:Tack :D . Det är de första brallorna jag någonsin sytt. Inte ens i slöjden för 1000 år sen sydde jag några kläder. Hade usla betyg i slöjd.
Åh, det ger mig hopp om framtiden att lära mig sy! Jag har iaf sytt ett par byxor och en kjol i syslöjden, även om jag missade saker där så de knappt gick att använda :oops:

Visade bilden för sonen fem år och han ville väldigt gärna ha byxorna du sytt :tumup:
:rodna: Jag undrar om någon kan låna ut en liten form att göra hjärtans-sockerbitar med?
Jag vill så gärna göra, o hittar inget billigt ställe att handla på... o har de lite tufft ekonomiskt.
Jag betalar såklart frakten, eller tar emot tips på vart jag kan köpa billiga :rodna:
yonohanna skrev::rodna: Jag undrar om någon kan låna ut en liten form att göra hjärtans-sockerbitar med?
Jag vill så gärna göra, o hittar inget billigt ställe att handla på... o har de lite tufft ekonomiskt.
Jag betalar såklart frakten, eller tar emot tips på vart jag kan köpa billiga :rodna:

Hur små vill du ha dem?

Det billigaste är nog iskubsformer men då blir sockerbitarna ganska stora.

Jag tänkte nog köpa en sådan här:
http://www.kakburken.se/product_info.ph ... 9f730f2462
Användarens profilbild
Av verre
ikea har silicon formar som finns i olika former. kanske lite stora.. ska se om jag har några former i jul lådan på vinden, men de är nog som vanliga pepparkaks former, och de blir väl förstora?
puppan skrev:
yonohanna skrev::rodna: Jag undrar om någon kan låna ut en liten form att göra hjärtans-sockerbitar med?
Hur små vill du ha dem?

Det billigaste är nog iskubsformer men då blir sockerbitarna ganska stora.

Jag tänkte nog köpa en sådan här:
http://www.kakburken.se/product_info.ph ... 9f730f2462
Dom är ju jättebra!! Tack för bästa tipset :heart:
DOm jag hittade innan kostade 255kr :shock: o det kändes lite mycket...
Idag är ärtpåsarna färdiga! Det är nog första gången som något jag säger ska göras verkligen blir gjort också :vågen: Tre mammor, fem barn och totalt tio ärtpåsar och två grodor blev nog sydda. (Å bästa MajaÅ bjöd på scones och rotfruktspytt!!)
FrokenG skrev:Idag är ärtpåsarna färdiga! Det är nog första gången som något jag säger ska göras verkligen blir gjort också :vågen: Tre mammor, fem barn och totalt tio ärtpåsar och två grodor blev nog sydda. (Å bästa MajaÅ bjöd på scones och rotfruktspytt!!)
:vågen: Å trevligt var det också! Nu har jag sytt två till, och kunde inte låta bli att ge en till E ändå, fastän det inte är jul än :oops:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 20
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?