Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Hilda
Min sambo har nu kapitulerat och inser att han också måste ha en sele till sonen nu när jag bär lillasyster och dessutom inte duger när pappan är i närheten.
Vilken skall vi välja?
Han är ca 180 lång och väger närmare 120 kg och har således en ganska stor mage, även stor och bred över axlarna.
Tycker beco butterfly II låter jättebra, kan han ha den?
Användarens profilbild
Av Lindajv
Jag är ingen expert på området, men Beco butterfly passar mig som är rätt liten bra. Manduca och Ergo är lite stora, så de kanske passar din man bättre. Hur stor är sonen? Jag testade Tuli toddler som Knyt-an ska få in och den var perfekt för min snart treåring och lite stor för min trettonmånaders. Hela selen upplevde jag som stor och rejäl. Jag fick ha den inställt på minsta och ändå ville den halka av axlarna när jag bar på mage.
Av Hilda
Han vill bära på rygg, och jag/han gillar detta att man först sätter barnet i selen, sedan upp på ryggen (?)
Sonen är en liiiten tvååring, ca 11-12 kilo.
Undrar om remmarna räcker till på en beco butterfly, han är ju ~ metern i omfång...
Av LillaGrodan
Om han inte ska sova i selen så tycker jag att det låter som en Oh snap skulle passa kanon :-).
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?