Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Någon som har något pyssel man kan göra med gamla blå IKEAkassar. Jag har massor och inte hjärta att slänga fullt fungerande kassar. Men göra till något annat går bra... Kan ju använda dem som "insideprassel" i mjukbok men jag har ingen sån lite som skulle uppskatta en sån i min närhet just nu... :hmm:
SaraLj skrev:Någon som har något pyssel man kan göra med gamla blå IKEAkassar. Jag har massor och inte hjärta att slänga fullt fungerande kassar. Men göra till något annat går bra... Kan ju använda dem som "insideprassel" i mjukbok men jag har ingen sån lite som skulle uppskatta en sån i min närhet just nu... :hmm:
Du kanske kan ha den som botten i tygkassar?
Av tumbler
SaraLj skrev:Någon som har något pyssel man kan göra med gamla blå IKEAkassar. Jag har massor och inte hjärta att slänga fullt fungerande kassar. Men göra till något annat går bra... Kan ju använda dem som "insideprassel" i mjukbok men jag har ingen sån lite som skulle uppskatta en sån i min närhet just nu... :hmm:
Så återvinningskassar av dem, typ dessa:
Bild

Eller bara använda dem som de är? :hide:
Jag googlade på diy ikea bag och fick upp lite olika roliga saker. Bl a en regnkappa :D
Användarens profilbild
Av Wickz
åhh sockrbitarna var ju jätte mysiga, ska kolla upp det mer, men hur får man tag i sakerna man trycker dem i? Sådant måste ju uppskattas! Jag har kaffedrickande föräldrar liksom :roll:
En genomskinlig liten byurk med tygband och sådana och kanske en varsin kaffekopp till? Det får jag nog köpa... fat man kanske kan köpa vita och måla....
Användarens profilbild
Av melon
Wickz skrev:åhh sockrbitarna var ju jätte mysiga, ska kolla upp det mer, men hur får man tag i sakerna man trycker dem i? Sådant måste ju uppskattas! Jag har kaffedrickande föräldrar liksom :roll:
En genomskinlig liten byurk med tygband och sådana och kanske en varsin kaffekopp till? Det får jag nog köpa... fat man kanske kan köpa vita och måla....
Jag gick förbi en tårtaffär idag och hittade massor med formar, både såna man trycker ner i och såna man trycker ut med, typ pepparkaksformar fast mycket mindre. Det går säkert att ta vanliga pepparkaksformar fast det blir ju ganska stora sockerbitar då.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 20
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?