Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Nira
Det gick rätt fort att sy båda faktiskt men orkar du sy klart måste du ta med det imorgon! :D Jag funderar allvarligt på att gå och soooova istället, gäsparna duggar tätt här nu... :zzz: det får nog bli så, vi ses imorgon!
Användarens profilbild
Av äpplebus
Jag är oxå sugen på att se "Lisbeth" ju. :hello: Ingen bild?
Användarens profilbild
Av Nira
Springer och fixar..... :)
Användarens profilbild
Av Nira
Här är den, Bilddet blev en kort långsjal... :hmm: :hellu: eller nåt??? ungefär 4,2 meter så jag får lära mig lite nya knytningar! Men gosig och skön är den! :D
Av Mumskickan
Jag tror att hon menade en action-bild :wink:
men du får kanske öva på andra knytningar först
Användarens profilbild
Av Nira
Nu ska du inte vara sån... :D Han sover ju igen, den bråkstaken! :hopmad: eller hur var det nu, :mitvit: javisst ja, det är ju skönt med lite egen tid så man hinner sy? :D
och faktiskt är jag inte så proffsig på att sjala så jag kan knyta in honom när han sover :oops: :P
Det får bli en annan dag!
Användarens profilbild
Av äpplebus
Trodde Lisbeth hade blivit en MT. :duh: Min duk ligger fortfarande i tvättkorgen.
Användarens profilbild
Av Nira
Vi får väl övertala Mumskickan att göra en MT istället för en ringsjal som hon tänkte, eller så gör du en MT så kan vi jämföra, köpa fler dukar och sy mera! :D
Användarens profilbild
Av Nira
Livebild med sovande son, godkänd alltså! :D
Bild
Men vilka usla bilder jag tar, måste öva mera, eller hitta nytt sätt kanske :hmm: :shock:

This summer is really exciting. World of Warcraft:[…]

When I saw the World of Warcraft: Mists of Pandari[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?