Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

När man är lite trött och låg och allmänt på dåligt humör, då finns det ingen bättre egoboost än att lägga upp lite bilder på det man har skapat här inne på SjalBarn för alla är så vänliga och peppande :heart: . Det blir alltid så väl emottaget och humöret får sig ett extra "lyft". Så jag är helt enkelt så egoistisk så att jag langar upp lite bilder på det senaste skapandet här till lilleman i magen så kanske jag får chansen att känna mig lite gladare igen ;-) Och kanske kan jag bidra med lite inspiration också ;-).

Bild
Omlottbody stl 56 tyg från Znok design

Bild
Body stl 68 & omlottbody stl 56 tyg från Znok design

Bild
Bodysuit stl 62 & omlottbody stl 56 tyg från Jofotex

Bild
Bodysuit stl 56 tyg från Znok design

Bild
Bodysuit stl 56 tyg från Znok design

Och så har jag tre högar med plagg tillklippta så bara jag hittar lite mer energi så skall det sys mera till lilleman. Kram :heart:
Senast redigerad av Marine78 den lör dec 17, 2011 13:22, redigerad totalt 8 gång.
Användarens profilbild
Av ZaZi
:loving:

Helt fantastiskt fina plagg!

Men rådjursbodysuiten! :love: Jag dör! Varifrån kommer tyget? Jag tror min bebis också behöver ett plagg med rådjur.

(eller du kanske vill sy på beställning? )
Av Madde O
:love:

Allt var verkligen precis i min smak! Blir avis eftersom jag önskar att jag också kunde sy... Men det kan jag inte och framförallt inte sådär bra!
Användarens profilbild
Av puppan
:love: :love:
Av Marine78
Tack söta rara ni :heart: :heart: :heart: . Jag visste väl att jag skulle känna mig på lite bättre humör utav era goa hejjarop. Har kompletterat med varifrån tygerna kommer. De flesta kommer från Znok design och tyvärr är nog de flesta också slutsålda, men de är helt underbara tygerna därifrån.
Användarens profilbild
Av Scilla
Ååh vad fina :love: :love:

Jag måste lära mig sy bodys. Men jag känner på mig att de första försöken kommer att bli en pina... och jag tycker fortfarande det är svårt med kantbanden/muddrullån eller vad det nu kallas. Svårt att sträcka lagom mycket. Men det är väl träna träna som gäller...

Du har ett eget bodymönster va, eller minns jag fel? Vilket tycker du är bäst att utgå ifrån annars?
Användarens profilbild
Av jenn79
Jag visste det :D Jag ska inte gå in och titta på det du syr :mrgreen:

För jag blir så grymt avis!! :heart:

De är helt underbara! Du är verkligen urbra på att sy du :heart:

:loving:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?