Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av SCSI
Nu har jag ÄNTLIGEN med framgång sjalfrälst nån! :vågen:
eller ja, hon var inte så svårfrälst, det var en mamma på ÖF som frågade mig om sjalar, hon hade länge tänkt men inte kommit sig för, typ... så jag lånade ut en till henne igår och idag dök hon upp med bäbisen på magen så självklart som om hon aldrig gjort annat, och var helt lyrisk över hur skönt det var! Och när jag visade henne hur man kan stoppa in huvudet på barnet innanför sjalen somnade den trötta bäbisen på nolltid. :loving:

Nu måste jag bara vela lite om jag ska sälja den sjalen åt henne, och om jag i så fall klarar mig på de jag har eller om jag ska passa på att byta den mot en annan (i en annan längd kanske - jag har tre 4.7or nu, det känns lite onödigt). Hon är kär i den och köper den gärna. Och det vore ju lite fint med en lollipop ett tag kanske...? Jämrarns sjaljävul.
Användarens profilbild
Av puppan
:vågen:
Användarens profilbild
Av SCSI
Den utlånade sjalen är såld och används om inte på stan så åtminstone mycket på hemmaplan och när mamman går på dans med knodden ("nästa barn ska jag bära från första stund!" säger hon). Och nu har jag influerat en av de andra ÖF-mammorna till att köpa en Tuli. :tumup: Jag mötte henne på loppis i helgen när jag bar i min hemsydda sele - som är ett hopplock av det jag gillar bäst på de selar jag testat, typ - och hon frågade om jag sydde på beställning. Eftersom hon inte tyckte att mitt förslag "Tar du mitt barn så har jag tid att sy!" var bra (konstig människa, Joel är ju världens mest bedårande bäbis, hur kan man tacka nej!? Jag har minsann sett hur hon går och klappar honom i hans lilla sammetsnacke på öppnis!) frågade jag lite vad hon var ute efter och tipsade om några olika selar. Nu sms:ade hon och sa att hon blivit lycklig ägare till en tuli. :)
Sakta men säkert håller jag på att frälsa stan. :app:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?