Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av melon
ellla skrev:
solängel skrev:
MuuM skrev:
Juliusdotter skrev:Tack Solängel, min stick lust har legat nere ett par veckor, men idag kom ett härligt paket med posten som fick det att rycka i fingrarna igen.
Bild
:iagree:

Supervackert garn ramlade ner i min brevlåda idag!

Bild
Nu behöver jag tips på vad det ska bli? Jag har verkligen ingen aning om vad man ska göra av nåt så vackert. :love:
Vad bra att ni gillar det! :vågen:

Effektränder på en mössa kanske? Eller pulsvärmare?
eller ränder på en mysig "krypa in i"-sjal!
Eller mönster på oket till en kofta?
Användarens profilbild
Av nakum
MuuM skrev:
Juliusdotter skrev:Tack Solängel, min stick lust har legat nere ett par veckor, men idag kom ett härligt paket med posten som fick det att rycka i fingrarna igen.
Bild

Bild
Nu behöver jag tips på vad det ska bli? Jag har verkligen ingen aning om vad man ska göra av nåt så vackert. :love:
Har inte skrivit här eller stickat på evigheter känns det som, men vad är det här för underbart garn?! :love:
ellla skrev:
telistant skrev:
Björklöv skrev:ellla - så fin :love:
Jättefin! Vad är det för garn?
ellaroe lace tror jag att det heter, finns på hemflit!
åh - hemflit, får ju hemlängtan
nakum skrev:
MuuM skrev:
Bild

Bild
Har inte skrivit här eller stickat på evigheter känns det som, men vad är det här för underbart garn?! :love:
Tack! :rodna: Kolla bloggen! :wink: 8)
Användarens profilbild
Av nakum
solängel skrev:
nakum skrev:
MuuM skrev:
Bild

Bild
Tack! :rodna: Kolla bloggen! :wink: 8)
Nä du skojar! :shock: Helt otroligt vackra garner verkligen!! :love: Fantastiska färgkombinationer, du är verkligen duktig!
solängel skrev::oops: :rodna:

Önska mig lycka till på fiberfestivalen till helgen, rätt vad det är kommer jag hem med alla härvorna igen... :?

och: http://www.fiberfestivalen.se
Åh, då ska jag försöka få med mig mamma och komma ut. Kanske hela familjen när jag tänker efter, är det på Slöjdarnas hus? De har ju gjort en ny lekpark där som verkade så fin. Vet du om den är bra?
Själv bara tänker jag på allt jag ska sticka :?
Fast jag har sytt lite istället. Och jag var mest sugen på att sticka en tröja till H, men så kände jag att det var en bra grej att beställa av mormor som gärna vill ha stickprojekt. Så nu har jag skickat mönster till henne och ska bara hitta ett lämpligt garn.
För stickor 4, supermjukt och gärna superwash :D
Jag funderar på Drops merino extra fine även om färgerna egentligen är lite bleka. Någon som stickat i det?
  • 1
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 291

This summer is really exciting. World of Warcraft:[…]

When I saw the World of Warcraft: Mists of Pandari[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?