Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ska thowida ha ett rosa fågelskrälle?

Ja självklart
22
69%
Nä har du blivit tokig
10
31%
Annat.. nämligen:
Inga röster
0%
Ärligt så tycker jag inte riktigt att det är din stil :hide:
Men jag verkar ju vara i minoritet att tycka det :lol:
Ja det är klart du ska ha en. De fåglarna från tidigare år är inte så fina som dem som kom senare :loving: Och jag har en rosa siden på väg till mig :heart: Den flyger från Spanien.
sanna73 skrev:
Ida skrev:Jag säger nej. Det ser ut som något min mormor kunde ha torkat händerna på. Jag riktigt känner hur den luktar tantparfym :lol:
:iagree: du satte perfekt ord på min känsla :lol:
:lol:

...fast samtidigt så känns det som detta ändå är en sjal som iaf måste göra ett besök i thowidska hemmet! 8)
CrazyMagpie skrev:
sanna73 skrev:
Ida skrev:Jag säger nej. Det ser ut som något min mormor kunde ha torkat händerna på. Jag riktigt känner hur den luktar tantparfym :lol:
:iagree: du satte perfekt ord på min känsla :lol:
:lol:

...fast samtidigt så känns det som detta ändå är en sjal som iaf måste göra ett besök i thowidska hemmet! 8)
Jamenvisstgördet!! :app:
Svarade ja. En rosa sjal i siden måste du ju pröva! Jag tycker eg. inte heller de är så fina men när jag läser Clees tråd om hur de är att bära i blir jag allt sugen ändå :oops: .
kronärtskocka skrev:Svarade ja. En rosa sjal i siden måste du ju pröva! Jag tycker eg. inte heller de är så fina men när jag läser Clees tråd om hur de är att bära i blir jag allt sugen ändå :oops: .
Jag är inte helt säker, men jag har en (mycket) stark känsla av att hon redan har provat en rosa sjal i siden :think: fast inte just den här då, förståss :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?